Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
П`ятниця, 19.04.2024, 04:31
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2014 » Грудень » 26 » Інструкція з встановлення та налаштування модуля ЕДО.
16:40
Інструкція з встановлення та налаштування модуля ЕДО.

Модуль ЕДО : призначення , принцип роботи.

Модуль ЕДО призначений для створення, редагування та збереження податкових накладних та інших первинних документів (актів ,рахунків, договорів ,тощо),друку цих документів та квитанцій, обміну ними між контрагентами, реєстрації в ЄРПН.

Принцип роботи.

Відправка документів відбувається через пряме з’єднання – сервер документообігу (СДО), без використання електронних поштових скриньок контрагентів. Для відправлення документу потрібно знати лише ЄДРПОУ-код отримувача.

 

Встановлення ліцензії та запуск модуля ЕДО.

Для того щоб завантажити ліцензію «ЕДО» потрібно в Головному меню ПО М.Е.DOC IS вибрати -Адміністрування – Керування кодом доступу - Завантажити (при підключеному інтернеті).Після завантаження , зберегти ліцензію.

 

Налаштування параметрів системи.

Адміністрування-Параметри системи-Підписи-Вибрати центр сертифікації , у якому Ви отримали сертифікати.

Налаштувати комплект підписів(для податкових накладних, первинних документів).

Зробити відмітки:

Адміністрування-Параметри системи-Документообіг-Перевіряти наявність контрагентів (відображається наявність даних в довіднику контрагентів потрібних при відправці йому ПН)

Адміністрування- Параметри системи-Документообіг-Перевіряти відповідність імені особи в сертифікаті. (Програма попереджає про невідповідність сертифікату підписувача прізвищу , зазначеному в ПН)

Адміністрування- Параметри системи-Експорт в PDF-Автоматичний експорт документів в PDF(зберігаються всі документи з квитанціями що були прийняті або відхилені) в обраний каталог. Дана функція вибирається за потреби.

Зняти відмітку:

Перевіряти можливість документообігу контрагентів(буде можливо відправляти ПН контрагентам незалежно від наявності ліцензії ЕДО).

 

Основні робочі процедури модуля «ЕДО».

Створення податкової накладної або іншого первинного документу.

Головне меню-Облік ПДВ-Файл-Створити.

Імпортування з іншої облікової системи , програми.

Головне меню-Облік ПДВ-Файл-Імпорт-Імпорт звітів.

Заповнення ПН , створеної в Ме-док.

Можливості та зручності довідника контрагентів. (Головне меню-Довідники-Контрагенти)

Інформацію про контрагента можна отримати з сертифікату: Довідники-контрагенти – створити , вносимо ЕДРПОУ – натискаємо кнопку «завантажити сертифікат» ( якщо це сертифікат АЦСК «УСЦ» або АЦСК «Україна» автоматично з сертифікату підтягується назва , та адреса).Якщо це сертифікат іншого АЦСК (Мастеркей,ІДД ДПС та ін.) потрібно одноразово зробити такі дії: В меню Довідники-Адресна книга , пункт «Інші» або «Контрагенти», «Додати адресат» -«Керування сертифікатами»-«Завантажити сертифікат» -вказати каталог з сертифікатом печатки контрагента. Після цього повторюємо п.1.

Важливо: Потрібний сертифікат контрагента-клієнта іншого АЦСК ключів буде підтягуватись в довідник автоматично, якщо контрагент зареєструється в Медку-Онлайн!!!

В картку контрагента можна додати телефон , тип ,№ та дату договору з контрагентом, рахунки (ці дані будуть автоматично підтягуватись при створенні документу , або оновленні полів документа)

Оновлення даних по контрагенту - підтягується ІПН з бази даних платників ПДВ ДПС, інформація про наявність ліцензії ЕДО. Можливо робити групове оновлення даних.

Важливо!!!! При обміні накладними з філіями ,яким делеговано повноваження видавати накладні від імені головної установи (всі філії виписують накладні під одним ІПН), в довіднику контрагентів обов’язково потрібно указати номер філії ,тоді накладну отримає та філія ,якій накладну призначено.

Маршрути відправки податкових накладних:

Існує три цикла обміну документами. Виберіть зручніший для Вас:

Головне меню-Первинні документи –Налаштування обміну документами.

  1. Реєстрація-Відправка зареєстрованих контрагенту.

В накладній на вкладці Наступні дії доступна команда Відправити в ДПС.Після отримання квитанції з ЄРПН, на вкладці Наступні дії з’являється команда Відправити контрагенту.Контрагент отримує накладну з квитанцією.Як тільки контрагент отримав пошту з Вашою накладною , у Вас з’являється повідомлення «Доставлено контрагенту». Після того як контрагент погодив документ з’являється повідомлення «Затверджено контрагентом». Після отримання квитанції про затвердження контрагентом, документ автоматично переміщається в Архів. Маршрут завершено. У правому верхньому кутку відкритого документа, разом із штампом-резолюцією про обробку документа в ДПС, в залежності від статусу також відображаються штампи про обробку контрагентом: «Документ доставлено контрагенту», «Документ прийнято контрагентом», «Документ не прийнято контрагентом». Якщо контрагент ніяк не відреагував на Вашу накладну ,можливо або повторно відправити накладну контрагенту , або перемістити в архів і припинити подальшу обробку.

  1. Узгодження з контрагентом-реєстрація-Відправка зареєстрованих контрагенту.

Даний маршрут є найбільш ефективний для використання, тому що він передбачає попереднє узгодження документу (Податкова накладна/Дод. 2) з контрагентом перед тим, як зареєструвати його в ДПС.

На вкладці «Наступні дії» доступна команда «Відправити контрагенту».Після затвердження контрагентом на вкладці «Наступні дії» стає доступна команда «Відправити в ДПС». Якщо контрагент відхилив накладну стають доступні команди – «Продовжити обробку документа»Відправити в ДПС» або команда «Створити копію для узгодження» -поточний документ зберігається в архів і подальше редагування проводиться в новій копії.Або команда «Змінити для перевідправки» -видаляються підписи і редагування проводиться в поточному документі.Документ може редагуватись нескінчену кількість разів, допоки остаточний варіант не влаштує обидві сторони угоди. Повторно відправлена накладна автоматично заміщує попередній варіант. Після затвердження контрагентом , якщо накладна підлягає реєстрації в ЄРПН на вкладці Наступні дії стає доступна команда «Відправити в ДПС». Після реєстрації , зареєстрованому документу присвоюється реєстраційний номер, і він набуває стану "Зареєстровано ДПС". На вкладці «Наступні дії» стає доступна команда «Відправити контрагенту».Йому відправляється накладна з квитанцією. Маршрут завершено – накладна автоматично переміщується в архів.

 

  1. Тільки реєстрація.

Даний маршрут передбачає лише реєстрацію документу (Податкова накладна/Дод. 2) в ЄРПН, без подальшого відправлення його Контрагенту.Після отримання квитанції про реєстрацію , документ переміщується в Архів.Маршрут завершено.

Важливо!!!

·

Для архівних документів в статусі "Зареєстровано ДПС" в Наступних діях доступна команда "Відправити контрагенту".

·

Для архівних документів в статусі "Затверджено контрагентом" та "Відхилено контрагентом" в Наступних діях доступна команда "Відправити в ДПС".

Можливість відправляти ПН на реєстрацію ,якщо контрагент не підтвердив їх в певний період, по маршруту узгодження , існує в автоматичній обробці.(Головне меню –Первинні документи –Автоматична обробка). В налаштуваннях відправки необхідно указати кількість днів для параметра "Відправляти необроблений контрагентом документ на реєстрацію в ДПС після: ...".Запустити автоматичну обробку.

Таймаут для відправки необробленого документу за маршрутом ,буде реалізовано в ручному режимі в одному з наступних оновлень.

Важливо!!!

Для електронних документів –підписаних і відправлених ,можливість видалення заблокована!!!

Якщо у Вашого контрагента Демо-версія системі «M.E.Doc IS» -він має можливість отримати Вашу накладну ,відкрити та погодити її , або відхилити.

Якщо у контрагента відсутня система «M.E.Doc IS» , отримати відправлену накладну він може зареєструвавшись на сервісі «M.Е.Doc Online»  після виконання прийому пошти.Після отримання ПН , її потрібно експортувати і завантажити в свою програму.


 

Модуль Звітність : створення звіту на підставі податкових накладних.

Ліцензія на модуль «Звітність» дозволяє працювати зі звітами: створювати, реєструвати, відправляти в контролюючі органи , а також створювати та реєструвати податкові накладні в ЄРПН.

Створення реєстру виданих та отриманих податкових накладних .

Прийняті податкові документи можуть бути використані для формування Реєстру отриманих та виданих податкових накладних. Для цього потрібно виконати процедуру завантаження накладних до реєстру. Головне меню-Облік ПДВ-Реєстр виданих та отриманих накладних. Створити згідно первинних документів.

 

Відхилені податкові документи не використовуються при формуванні Реєстру отриманих та виданих податкових накладних. Відхилену накладну можна скопіювати – тоді , вона буде доступна для формування реєстру накладних.

Можливість додавати отримані ПН в різні періоди є через вкладку «Відсутні у реєстрі» реєстру накладних.

Детальна інсрукція по кожній функції в програмі викликається по F1.

Зауваження та пропозиції надсилайте на odzvinkovsky@mail.ru

Переглядів: 3672 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024