Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
П`ятниця, 19.04.2024, 09:40
Форма входу
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2011 » Листопад » 14 » Платники податків запитали – податківці оперативно відповіли
09:18
Платники податків запитали – податківці оперативно відповіли

 Шановні платники податків, Хмільницька ОДПІ пропонує Вашій увазі кілька актуальних запитань, які нещодавно були підняті на веб-сайті  http://buhgalter.com.ua/dpa    перед фахівцями ДПА у Волинській та Вінницькій областях  , текст надається мовою оригіналу:

Плахотна Наталія Вінниця дата питання 09.11.2011

11:48:45                Доброго дня! Комунальне підприємство має дотаційні робочі місця (працівники направлені з центру зайнятості), виплачує їм заробітну плату, яку нам відшкодовує центр зайнятості. Питання: Коли включати до декларації з податку на прибуток витрати на оплату праці та компенсацію з центру зайнятості, якщо виплата заробітної плати пройшла в третьому кварталі, а відшкодування в четвертому?   Дякуєм за відповідь!

 Державна податкова адміністрація у Вінницькій області

 09.11.2011

18:57:31                Доброго дня Наталіє! Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 138.1 статті   138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-У1 (зі змінами та доповненнями) (далі – ПКУ) витрати, що враховуються при обчисленні об‘єкта оподаткування, складаються, зокрема, із витрат операційної діяльності, які включають собівартість реалізованих товарів та інші витрати, визначені згідно з пунктами 138.5, 138.10-138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 ПКУ, крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139  ПКУ. Згідно з пунктом 138.4 статті 138  ПКУ витрати, які формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг

Святюк Яна Валки  дата питання 09.11.2011

11:00:28               Чи є податковими агентами юридичні особи та фізичні особи, які надають послуги з тимчасового проживання громадян на території адміністративно-територіальної одиниці де встановлено туристичний збір, але не уклали договір з місцевою радою?

 Державна податкова адміністрація у Вінницькій області

 09.11.2011

13:22:23                Доброго дня Яно! Дякуємо за запитання. Відповідно до абзацу в) пп..268.5.1 п.268.5 ст.268 Податкового кодексу України від 2.12.2010 р № 2755 ( зі змінами та доповненнями) ( далі ПКУ) податковими агентами по справлянню туристичного збору є юридичні особи або фізичні особи - підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою. Відповідно до пп..268.2.1 п.268.2 ст.268 ПКУ платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов'язанням залишити місце перебування в зазначений строк. Особливості справляння туристичного збору визначені пп268.6.1 п.268.6 ст.268 ПКУ. Зокрема, податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов'язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання. Відповідно до п. 4.1 ст.4 ПКУ податкове законодавство України ґрунтується на таких принципах як  загальність оподаткування ( п.4.1.1) за яким кожна особа зобов'язана сплачувати встановлені цим Кодексом, податки та збори, платником яких вона є та на принципі рівності усіх платників перед законом, який передбачає  забезпечення однакового підходу до всіх платників податків. Тож якщо на певній адміністративній території органом місцевого самоврядування прийнято рішення про встановлення туристичного збору, то використовуючи вище зазначені принципи слід вжити всіх заходів по їх забезпеченню.

Светлана Киев дата питання 09.11.2011

10:49:38               Добрый день! Мы получаем налоговые накладные с кодами УКТ ЗЕД с различным количеством цифр. Скажите, пожалуйста, в коде фиксированное количество цифр или для каждого вида товара разное? Спасибо.

 Державна податкова адміністрація у Вінницькій області

 09.11.2011

15:00:20                Доброго дня Світлано! Дякуємо за запитання. Згідно із Законом України від 05.04.2001р № 2371-III "Про Митний тариф України" для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви товарів. Назви розділів, груп і підгруп товарів наводяться для визначення, в яку конкретно товарну позицію включено той чи інший товар. Для товарних позицій в код встановлено з 4 цифр, Для товарних підпозицій – 6 цифр Для товарних підкатегорій – 10 цифр. Наприклад: 0101  Коні, віслюки, мули та лошаки, живі:  0101 10   - чистопородні племінні тварини:  0101 10 10 00  - - коні  0101 10 90 00  - - інші    або 0406  Сири всіх видів і кисломолочний сир:  0406 10  - свіжий сир (без визрівання), включаючи сир з молочної сироватки, і кисломолочний сир:  0406 10 20 00  - - з вмістом жиру не більш як 40 мас. %   0406 10 80 00  - - інші

 М Елена  Днепропетровск дата питання

09.11.2011

10:43:56               Добрий день.  Питання 1. Фермерське господарство є платником фіксованого сільськогосподарського податку. Відповідно до статуту оплата праці кожного члена господарства визначається кінцевим результатом діяльності та максимальним розміром не обмежується. Чи зобов"язане фермерське господарство нараховувати зарплату голові фермерського господарства та членам фермерського господарства (згідно статуту є 5 членів господарства) та відповідно утримувати із зарплати податки та інші відрахування, звітувати за ф. 1ДФ? Питання 2. Фермерське господарство орендує у громадян земельні ділянки (паї) на території іншого району. У який місцевий бюджет необхідно перераховувати ПДФО з орендної плати за земельні ділянки (паї) за місцем реєстрації фермерського господарства чи за місцем оренди земельних ділянок?

 Державна податкова адміністрація у Вінницькій області

 09.11.2011

19:02:53                Доброго дня Олено! Дякуємо за запитання. Особливості праці фермерських господарств визначає Закон України від 19.06.2003 р. № 973 „ Про фермерське господарство”. Фермерське господарство може бути створене відповідно до закону одним громадянином України або кількома громадянами України, які є родичами або членами сім'ї.У разі виробничої потреби фермерське господарство має право залучати до роботи в ньому інших громадян за трудовим договором (контрактом). Членами фермерського господарства не можуть бути особи, які працюють у ньому за трудовим договором (контрактом). Трудові відносини членів фермерського господарства регулюються статутом, а осіб, залучених до роботи за трудовим договором (контрактом), – законодавством України про працю. Згідно з затвердженими наказом Мінагропрому України від 02.07.2001 р. N 189 Методичними рекомендаціями з організації та ведення бухгалтерського обліку в селянських (фермерських) господарствах одержаний господарством дохід визначається за видами діяльності та в цілому по господарству. Він зменшується на суму витрат за рахунок прибутку. Визначений дохід розподіляється між членами господарства пропорційно трудовому внеску кожного з них і використовується для визначення заробітку, утримань і відрахувань на соціальні заходи згідно з чинним законодавством.  Саме Статутом та  Установчим договором про створення господарства передбачені повний перелік засновників, порядок формування та розмір у складеному майні (капіталі) господарства частки кожного з засновників. Оплата праці членів господарства здійснюється за результатами господарської діяльності з прибутку після покриття витрат, сплати податків, зборів та інших платежів або іншим чином за домовленістю. Доходи, що одержують від фермерського господарства його засновники (голова та члени)  розглядаються як доходи, що виплачуються юридичною особою у зв'язку з розподілом чистого прибутку на користь її засновників (власників). Такі доходи  включатися до місячного оподатковуваного доходу цих платників податку та оподатковуватися за ставкою п. 167.1 ст. 167 ПКУ(15 % та 17%) на загальних підставах .У разі залучення інших громадян за трудовими угодами, фермерське господарство зобов’язане таким платникам податків нараховувати заробітну плату з відповідним нарахуванням та утриманням податків. 2.Щодо сплати податку на доходи фізичних осіб з орендної плати за земельні паї слід зазначити, що Порядок  сплати (перерахування) податку до бюджету передбачено п.168.4 Податкового кодексу України від 2.12.2010 р № 2755 ( зі змінами та доповненнями) ( далі  ПКУ), відповідно до якого податок, утриманий з доходів резидентів, підлягає зарахуванню до бюджету згідно з нормами Бюджетного кодексу України. Відповідно до ст.64 Бюджетного кодексу України податок на доходи фізичних осіб, який сплачується податковим  агентом – юридичною особою  зараховується до відповідного місцевого бюджету за її місцезнаходженням (розташуванням) в  обсягах податку, нарахованого на доходи, що сплачуються фізичній особі.

Т М Полтава дата питання 09.11.2011

10:03:44               Добрий день. Прошу розглянути такі приклади: 1) Сім’я має  2-х дітей віком до 18 років, обоє є діти-інваліди.З/п батька 2500 грн/міс. 2) Сім’я має 3-х дітей віком до 18 років, один з яких є дитиною-інвалідом.З/п батька 2500 грн/міс. Дайте, будь-ласка, відповідь (детальний розрахунок) на такі питання для обох варіантів: а) який граничний розмір доходу для отримання ПСП? б) яка сума ПСП? в) як розраховувалися пит..а) і б) у першому півріччі 2011 року, і чи змінилися суми і правила розрахунку у другому півріччі 2011 року? Дякую

 Державна податкова адміністрація у Вінницькій області

 09.11.2011

14:58:23                Доброго дня! Дякуємо за запитання. Згідно з пп. 169.1.2 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу платник податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, з 1 січня 2011 р. має право на 100% ПСП у розмірі, що дорівнює 470,5 грн. на місяць у розрахунку на кожну таку дитину. На податкову соціальну пільгу у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам суми пільги, визначеної пп. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2011 р. - 705 грн. 75 коп.), мають право платники податку, які утримують дитину-інваліда - у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років. Відповідно до пп. 169.3.1 п. 169.3 ст. 169 ПКУ у разі якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав, зазначених у п. 169.1 ст. 169 ПКУ, застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, за умови дотримання процедур, визначених пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, крім випадку, передбаченого пп. "б" пп. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, податкова соціальна пільга за яким додається до пільги, визначеної пп. 169.1.2 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, у разі якщо особа утримує двох і більше дітей, один (кілька) з яких є дитиною-інвалідом (дітьми-інвалідами). Таким чином, платник податків при додержанні всіх вимог ст. 169 ПКУ має право на застосування двох пільг: на кожну дитину віком до 18 років, яка не є інвалідом, - по 100 % пільги (470 грн. 50 коп.), та на кожну дитину-інваліда - по 150 % (705 грн. 75 коп.). Крім того, як виключення, граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги одному з батьків у випадку та у розмірі, передбачених пп. 169.1.2 та пп. а) і б) пп.169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, визначається як добуток суми, визначеної в абзаці першому цього підпункту, та відповідної кількості дітей (норма діє з 06.08.2011р.). Тобто,  якщо Ви маєте двох дітей, які є інвалідами та Ваш дохід в місяць складав 2500 грн. то до 06.08.2011р. Ви мали право скористатися лише пп.169.1.2, тобто на 100% (470,5 грн.)  податкову соціальну пільгу на кожну дитину до 18 років.  В такому разу граничний розмір доходу  для Вас  становив 1320 грн. х 2 = 2640 грн. ( а за наявності 3-х дітей відповідно 1320 х 3 = 3960 грн). Щодо  права на 150% пільгу на кожну дитину - інваліда , то Ви мали право на її використання  лише за умови, якби Ваш дохід складав не більше 1320грн. Лише з 06.08.2011р. (після  вступу в дію Закону України від 7 липня 2011 року № 3609 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України" ) Ви маєте право скористатися пп.169.4.1, а саме граничний розмір доходу визначається як добуток суми, визначеної в абзаці першому цього підпункту, та відповідної кількості дітей. Тобто при отриманні доходу 2500 грн. Ви маєте право на 150 відсоткову податкову пільгу  на кожну дитину-інваліда (705,75 грн.) та 100% на кожну дитину до 18 років, яка не є інвалідом.

Ирина Ирина Мліїв дата питання 10.11.2011

11:12:27               Доброго дня. Поясніть будь-ласка які застосовуються штрафні санкції за ненадання податковому органу копій платіжних доручень про перерахування коштів сільськогосподарським підприємством сум податку на додану вартість на спеціальні рахунки, відкриті в банку. Чи передбачена адміністративна відповідальність за таке порушення? Дякую

 Державна податкова адміністрація у Волинській області

 10.11.2011

13:23:33                Доброго дня! Дякуємо Вам за запитання! Відповідальність за порушення правил сплати (перерахування) податків передбачено згідно з п. 126.1 ст. 126 р. ІІ ПКУ, а саме: якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов'язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу. Факт перерахування сільськогосподарським підприємством на спеціальний рахунок сум податку на додану вартість, засвідчують копії платіжних доручень, подані до органу державної податкової служби за місцем реєстрації підприємства не пізніше останнього календарного дня місяця, що настає за звітним (податковим) періодом.  Крім того, відповідно до п. 112.1 ст. 112 гл. 11 р. ІІ ПКУ, притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів з питань оподаткування, іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності. Зазначене викладене в листах ДПАУ від 24.01.11 №1693/7/16-1417 та від 31.01.11 №2510/7/16-1417.

Плахотна Наталія  Вінниця дата питання 10.11.2011

10:34:51               Доброго дня!У приватній власності знаходиться земельна ділянка (є в наявності державний акт на землю). Земля сільськогосподарського призначення, знаходиться за межами населеного пункту, нормативно грошову оцінку не проведено, за якою ставкою рахувати земельний податок?Дякуємо за відповідь!

 Державна податкова адміністрація у Волинській області

 10.11.2011

13:02:20                Доброго дня! Дякуємо Вам за запитання! Згідно статті  22 Земельного кодексу землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей. До земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).   Ставки податку за земельні ділянки сільськогосподарських угідь (незалежно від місцезнаходження) встановлені ст. 272 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 (далі – ПКУ). Зокрема, відповідно до п.272.1 ст.272 ПКУ ставки податку за один гектар сільськогосподарських угідь встановлюються у відсотках від їх нормативної грошової оцінки у таких розмірах: - для ріллі, сіножатей та пасовищ - 0,1; - для багаторічних насаджень - 0,03. Грошову оцінку сільськогосподарських угідь в Україні проведено станом на 01.07.95 р. Ставка податку за один гектар несільськогосподарських угідь, зайнятих господарськими будівлями (спорудами), за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області (стаття 277.1  Податкового кодексу).     Щодо оподаткування інших несільськогосподарських угідь, які надаються у встановленому порядку та використовуються для потреб сільського господарства, то для розрахунку сум земельного податку використовуються дані державного земельного кадастру щодо класифікації таких земельних ділянок та їх оцінки.

За матеріалами  веб-сайту  http://buhgalter.com.ua/dpa

Шановні платники податків, якщо Ви бажаєте самі скористатись даним сервісом ДПС України необхідно зайти на веб-сайт  buhgalter.ua  і зареєструватись, а потім поставити своє запитання.

Переглядів: 2212 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Мар'яна  
0
Чи може фермерське господарство не розподіляти дохід між своїми членами, а вкладати у розвиток господарства? Є рішення зборів та відповідний наказ голови та засновника господарства.
Не розприділивши дохід, чи оподатковувати суму доходу ? Дякуємо

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024