У січні-лютому 2014 року на антикорупційний
сервіс Міністерства доходів і зборів звернулися 1 459 заявників, що у 2,3
раза більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Податкові питання не залишають лідируючих
позицій серед тематики звернень. За два місяці поточного року з цього приводу
на „Пульс” зателефонували 1 244 заявника, в той час як митної справи
стосувалось лише 215 звернень.
Основними темами звернень залишаються
проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних
– 42,8 відс.
Трохи більше, ніж у січні заявників цікавила
організація роботи органів Міндоходів – 27,1 відс, а також робота Центрів
обслуговування платників – 6,4 відс. Затримка митного оформлення товарів також
залишається актуальною проблемою, цих питань стосувалось 10,4 відс. дзвінків.
У той же час слід відзначити, що саме
антикорупційної тематики стосувалось лише 3,4 відс. звернень.
Станом на 1 березня 90 відс. звернень були
опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що
інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових
та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників
Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити
суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній
сфері можна за телефоном(044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Прес-служба Міндоходів
|