Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
П`ятниця, 19.04.2024, 01:03
Форма входу
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2011 » Грудень » 29 » Шановні платники податків
14:02
Шановні платники податків
      Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ), з 01 січня 2012 року підлягають реєстрації податкові накладні, у яких сума податку на додану вартість в одній податковій накладній складає понад 10 тисяч гривень.
      Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до змін, внесених законом № 3609-VI від 07 липня 2011 року, з 01 січня 2012 року у Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають обов’язковій реєстрації платниками ПДВ податкові накладні не залежно від розміру суми податку на додану вартість в одній податковій накладній, якщо вони виписані при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України.
      Тобто, якщо у податковій накладній присутній товар та одночасно вказано відповідний код згідно УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності), - такий документ підлягає реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно останньої редакції ПКУ, податкова накладна повинна бути зареєстрована в ЄРПН не пізніше двадцяти календарних днів, наступних за датою їх виписки.
       Відповідно, згідно Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 01.11.2011 N 1379, покупець не має права на віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту при відсутності факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
       Підтвердженням такої реєстрації є Витяг з Єдиного реєстру (документ J1400101), у якому зазначено, що відповідна податкова накладна зареєстрована у ДПА.
       З програмного комплексу «M.E.Doc» зареєструвати податкову накладну можна наступним чином: 1. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі відбувається шляхом відправлення документів електронною поштою:  безпосередньо із бланку документу або  із таблиці вихідних податкових накладних Під час підпису використовується комплект підписів, налаштований для податкових накладних у Параметрах системи. 1.1. У відкритому документі податкової накладної, на панелі стану документу виберіть закладку Наступні дії та натисніть „Відправити в ДПА”. Бланк податкової накладної, що відправляється поштою, має бути перевіреним та збереженим. 1.2. У таблиці виберіть потрібну податкову накладну (або декілька податкових накладних) та у меню „Файл” оберіть команду „Відправити в ДПА”. 2. При виконанні команди автоматично розпочнеться стандартна процедура підпису документа ЕЦП, після чого податкові накладні автоматично будуть відправлені отримувачу.

Як тільки в органах ДПА був прийнятий звіт, генерується Повідомлення про прийом документу та Квитанція з результатами обробки документу, які надсилаються відправникові. У програмному комплексі «Бест Звіт Плюс» діє наступна процедура реєстрації податкової накладної: Електронна податкова накладна з визначеними сумами відправляється із Реєстру ПН на ЦОЕЗ ДПАУ.
1. У Реєстрі податкових накладних необхідно обрати файл накладної та натиснути на кнопку Відправити накладну (викликати цю функцію із меню Накладна).
2. У відкритому вікні „Виберіть одержувача” обрати одержувача - Податкова Інспекція.
3. Після обрання адресата розпочинається процес підпису. Процедура накладання ЕЦП на податкову накладну чітко регламентована Постановою КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1246, тому спочатку пропонується обрати сертифікат підписувача податкової накладної чи Додатку № 2 із списку осіб, які мають право підпису накладних в даній установі. (Якщо таким особам надано право підпису, потрібно в модуль Управління сертифікатами додати отримані для них в ЦСК УСЦ посилені сертифікати відкритих ключів).
4. Після обрання особи на ПН накладається її ЕЦП, наступний підпис – печаткою установи:
5. Після накладення електронних цифрових підписів відкривається поштовий клієнт програми та запускається режим відправлення пошти. Відправлення виконується через сервер документообігу на адресу ЦОЕЗ ДПА. Примітка. Сервер документообігу використовується для обміну податковими накладними між контрагентами та пересилання податкових накладних для реєстрації в Єдиному Реєстрі ДПАУ.
6. Запис про підпис та відправлення податкової накладної розміщується у Журналі передачі звітів.
7. У відповідь на відправлену для реєстрації накладну платник повинен отримати повідомлення про доставку документу на шлюз прийому звітності ДПАУ та квитанцію №1. В квитанції №1 повинно бути вказано, що документ прийнято.
 
Переглядів: 1095 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024