Звіт про розгляд запитів на інформацію Головним управлінням ДФС у Вінницькій області та його територіальними органами станом на 1 липня 2015 року
У січні-червні 2015 року до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів надійшло 23 запити на інформацію. Із загальної кількості отримано поштою – 14, особисто від запитувача – 6, електронною поштою - 3.
За категорією запитувачів 9 запитів надійшло від громадян, 12 запитів - від юридичних осіб, 2 запити - від об'єднань громадян без статусу юридичної особи.
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- реєстрації та обліку платників податків;
- сплати платежів до бюджетів окремими суб’єктами господарювання;
- третіх осіб – платників податків.
Усі запити були своєчасно розглянуті, запитувачам інформації надані ґрунтовні відповіді по суті. Із загальної кількості запитів 8 - задоволено, по 11 – відмовлено на підставі п. п. 2 п. 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та віднесенням запитуваної інформації до інформації з обмеженим доступом, 4 запити надіслано належним розпорядникам інформації.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
-правовими підставами;
- визначенням понять;
- формами;
- строком розгляду;
- змістом;
- вимогами оформлення;
- оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.
Відділ реєстрації платників та електронних сервісів ГУ ДФС у Вінницькій області
|