Про звернення громадян до Хмільницької ОДПІ за січень-листопад 2012 р.
На усі письмові звернення надані відповіді згідно чинного законодавства з використанням бази податкових знань. Також протягом січня-жовтня 2012 року посадовими особами Хмільницької ОДПІ проведено 77 прийомів, з них 10 - начальником інспекції, 8 – заступниками начальника, 59 – начальниками відділів. На особистий прийом звернулось 77 громадян, серед яких фізичні особи (приватні підприємці), посадові особи підприємств, установ та організацій, громадяни , державні службовці, тощо. Питання, з якими звертаються громадяни стосуються реалізації вимог Податкового кодексу України в частині сплати єдиного податку, податку на доходи фізичних осіб, ПДВ, фіксованого сільськогосподарського податку, місцевих податків і зборів, патентування деяких видів підприємницької діяльності, реєстрація та облік платників податків, оподаткування громадян за спрощеною системою оподаткування, питання погашення податкового боргу,питання пов’язані з поданням звітності в електронному вигляді, питання щодо застосування податкової соціальної пільги. Проведено 7 сеансів телефонного зв”язку "гаряча лінія” з питань звернень громадян, доступу до публічної інформації, а також подання заяви на єдиний податок , з питань заміни свідоцтв платників єдиного податку. На 27 семінарах і тренінгах, що були проведені Хмільницькою ОДПІ у січні-листопаді, також було висвітлено питання порядку звернень громадян, а також декларування доходів громадянами за 2011 рік, доступу до публічної інформації. Хмільницька ОДПІ