Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Неділя, 22.12.2024, 04:56
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Блог
Головна » 2011 » Грудень » 8 » Нормативна база
19:11
Нормативна база
ЗАКОН УКРАЇНИ
 Про електронний цифровий підпис
 
Цей Закон визначає правовий статус електронного цифрового підпису та регулює відносини, що виникають при використанні електронного цифрового підпису. Дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час використання інших видів електронного підпису, в тому числі переведеного у цифрову форму зображення власноручного підпису. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародного договору. Стаття 1. Визначення термінів У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні: електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних; електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа; засіб електронного цифрового підпису - програмний засіб, програмно-апаратний або апаратний пристрій, призначені для генерації ключів, накладення та/або перевірки електронного цифрового підпису; особистий ключ - параметр криптографічного алгоритму формування електронного цифрового підпису, доступний тільки підписувачу; відкритий ключ - параметр криптографічного алгоритму перевірки електронного цифрового підпису, доступний суб'єктам відносин у сфері використання електронного цифрового підпису; засвідчення чинності відкритого ключа - процедура формування сертифіката відкритого ключа; сертифікат відкритого ключа (далі - сертифікат ключа) - документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. Сертифікати ключів можуть розповсюджуватися в електронній формі або у формі документа на папері та використовуватися для ідентифікації особи підписувача; посилений сертифікат відкритого ключа (далі - посилений сертифікат ключа) - сертифікат ключа, який відповідає вимогам цього Закону, виданий акредитованим центром сертифікації ключів, засвідчувальним центром, центральним засвідчувальним органом; акредитація - процедура документального засвідчення компетентності центра сертифікації ключів здійснювати діяльність, пов'язану з обслуговуванням посилених сертифікатів ключів; компрометація особистого ключа - будь-яка подія та/або дія, що призвела або може призвести до несанкціонованого використання особистого ключа; блокування сертифіката ключа - тимчасове зупинення чинності сертифіката ключа; підписувач - особа, яка на законних підставах володіє особистим ключем та від свого імені або за дорученням особи, яку вона представляє, накладає електронний цифровий підпис під час створення електронного документа; послуги електронного цифрового підпису - надання у користування засобів електронного цифрового підпису, допомога при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування сертифікатів ключів (формування, розповсюдження, скасування, зберігання, блокування та поновлення), надання інформації щодо чинних, скасованих і блокованих сертифікатів ключів, послуги фіксування часу, консультації та інші послуги, визначені цим Законом; надійний засіб електронного цифрового підпису - засіб електронного цифрового підпису, що має сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюється у порядку, визначеному законодавством. Стаття 2. Суб'єкти правових відносин у сфері послуг електронного цифрового підпису Суб'єктами правових відносин у сфері послуг електронного цифрового підпису є: підписувач; користувач; центр сертифікації ключів; акредитований центр сертифікації ключів; центральний засвідчувальний орган; засвідчувальний центр органу виконавчої влади або іншого державного органу (далі - засвідчувальний центр); контролюючий орган. Стаття 3. Правовий статус електронного цифрового підпису Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо: електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису; під час перевірки використовувався посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису; особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті. Електронний підпис не може бути визнаний недійсним лише через те, що він має електронну форму або не ґрунтується на посиленому сертифікаті ключа. Стаття 4. Призначення електронного цифрового підпису Електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Використання електронного цифрового підпису не змінює порядку підписання договорів та інших документів, встановленого законом для вчинення правочинів у письмовій формі. Нотаріальні дії із засвідчення справжності електронного цифрового підпису на електронних документах вчиняються відповідно до порядку, встановленого законом. Стаття 5. Особливості застосування електронного цифрового підпису Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише посилений сертифікат ключа. Інші юридичні та фізичні особи можуть на договірних засадах засвідчувати чинність відкритого ключа сертифікатом ключа, сформованим центром сертифікації ключів, а також використовувати електронний цифровий підпис без сертифіката ключа. Розподіл ризиків збитків, що можуть бути заподіяні підписувачам, користувачам та третім особам, які користуються електронними цифровими підписами без сертифіката ключа, визначається суб'єктами правових відносин у сфері послуг електронного цифрового підпису на договірних засадах. Захист прав споживачів послуг електронного цифрового підпису, а також механізм реалізації захисту цих прав регулюються цим Законом та Законом України "Про захист прав споживачів". У випадках, коли відповідно до законодавства необхідне засвідчення дійсності підпису на документах та відповідності копій документів оригіналам печаткою, на електронний документ накладається ще один електронний цифровий підпис юридичної особи, спеціально призначений для таких цілей. Порядок застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності визначається Кабінетом Міністрів України. Порядок застосування цифрового підпису в банківській діяльності визначається Національним банком України. Стаття 6. Вимоги до сертифіката ключа Сертифікат ключа містить такі обов'язкові дані: найменування та реквізити центру сертифікації ключів (центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру); зазначення, що сертифікат виданий в Україні; унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа; основні дані (реквізити) підписувача - власника особистого ключа; дату і час початку та закінчення строку чинності сертифіката; відкритий ключ; найменування криптографічного алгоритму, що використовується власником особистого ключа; інформацію про обмеження використання підпису. Посилений сертифікат ключа, крім обов'язкових даних, які містяться в сертифікаті ключа, повинен мати ознаку посиленого сертифіката ключа. Інші дані можуть вноситися у посилений сертифікат ключа на вимогу його власника. Стаття 7. Права та обов'язки підписувача Підписувач має право: вимагати скасування, блокування або поновлення свого сертифіката ключа; оскаржити дії чи бездіяльність центру сертифікації ключів у судовому порядку. Підписувач зобов'язаний: зберігати особистий ключ у таємниці; надавати центру сертифікації ключів дані згідно з вимогами статті 6 цього Закону для засвідчення чинності відкритого ключа; своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа. Стаття 8. Центр сертифікації ключів Центром сертифікації ключів може бути юридична особа незалежно від форми власності або фізична особа, яка є суб'єктом підприємницької діяльності, що надає послуги електронного цифрового підпису та засвідчила свій відкритий ключ у центральному засвідчувальному органі або засвідчувальному центрі з дотриманням вимог статті 6 цього Закону. Обслуговування фізичних та юридичних осіб здійснюється центром сертифікації ключів на договірних засадах. Центр сертифікації ключів має право: надавати послуги електронного цифрового підпису та обслуговувати сертифікати ключів; отримувати та перевіряти інформацію, необхідну для реєстрації підписувача і формування сертифіката ключа безпосередньо у юридичної або фізичної особи чи у її уповноваженого представника. Центр сертифікації ключів зобов'язаний: забезпечувати захист інформації в автоматизованих системах відповідно до законодавства; забезпечувати захист персональних даних, отриманих від підписувача, згідно з законодавством; встановлювати під час формування сертифіката ключа належність відкритого ключа та відповідного особистого ключа підписувачу; своєчасно скасовувати, блокувати та поновлювати сертифікати ключів у випадках, передбачених цим Законом; своєчасно попереджувати підписувача та додавати в сертифікат відкритого ключа підписувача інформацію про обмеження використання електронного цифрового підпису, які встановлюються для забезпечення можливості відшкодування збитків сторін у разі заподіяння шкоди з боку центру сертифікації ключів; перевіряти законність звернень про скасування, блокування та поновлення сертифікатів ключів та зберігати документи, на підставі яких були скасовані, блоковані та поновлені сертифікати ключів; цілодобово приймати заяви про скасування, блокування та поновлення сертифікатів ключів; вести електронний перелік чинних, скасованих і блокованих сертифікатів ключів; забезпечувати цілодобово доступ користувачів до сертифікатів ключів та відповідних електронних переліків сертифікатів через загальнодоступні телекомунікаційні канали; забезпечувати зберігання сформованих сертифікатів ключів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на папері; надавати консультації з питань, пов'язаних з електронним цифровим підписом. Зберігання особистих ключів підписувачів та ознайомлення з ними в центрі сертифікації ключів забороняються. Стаття 9. Акредитований центр сертифікації ключів Центр сертифікації ключів, акредитований в установленому порядку, є акредитованим центром сертифікації ключів. Акредитований центр сертифікації ключів має право: надавати послуги електронного цифрового підпису та обслуговувати виключно посилені сертифікати ключів; отримувати та перевіряти інформацію, необхідну для реєстрації підписувача і формування посиленого сертифіката ключа, безпосередньо у юридичної або фізичної особи чи її представника. Акредитований центр сертифікації ключів має виконувати усі зобов'язання та вимоги, встановлені законодавством для центру сертифікації ключів, та додатково зобов'язаний використовувати для надання послуг електронного цифрового підпису надійні засоби електронного цифрового підпису. Порядок акредитації та вимоги, яким повинен відповідати акредитований центр сертифікації ключів, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Стаття 10. Засвідчувальний центр Кабінет Міністрів України за необхідності визначає засвідчувальний центр центрального органу виконавчої влади для забезпечення реєстрації, засвідчення чинності відкритих ключів та акредитації групи центрів сертифікації ключів, які надають послуги електронного цифрового підпису цьому органу і підпорядкованим йому підприємствам, установам та організаціям. Інші державні органи за необхідності, за погодженням з Кабінетом Міністрів України, визначають свої засвідчувальні центри, призначені для виконання функцій, зазначених у частині першій цієї статті. Засвідчувальний центр по відношенню до групи центрів сертифікації ключів, зазначених у частині першій цієї статті, має ті ж функції і повноваження, що й центральний засвідчувальний орган стосовно центрів сертифікації ключів. Засвідчувальний центр відповідає вимогам, встановленим законодавством для акредитованого центру сертифікації ключів. Засвідчувальний центр реєструється, засвідчує свій відкритий ключ і акредитується у центральному засвідчувальному органі. Положення про засвідчувальний центр центрального органу виконавчої влади затверджується Кабінетом Міністрів України. Стаття 11. Центральний засвідчувальний орган Центральний засвідчувальний орган визначається Кабінетом Міністрів України. Центральний засвідчувальний орган: формує і видає посилені сертифікати ключів засвідчувальним центрам та центрам сертифікації ключів з дотриманням вимог статті 6 цього Закону; блокує, скасовує та поновлює посилені сертифікати ключів засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів у випадках, передбачених цим Законом; веде електронні реєстри чинних, блокованих та скасованих посилених сертифікатів ключів засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; веде акредитацію центрів сертифікації ключів, отримує та перевіряє інформацію, необхідну для їх акредитації; забезпечує цілодобово доступ засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів до посилених сертифікатів ключів та відповідних електронних реєстрів через загальнодоступні телекомунікаційні канали; зберігає посилені сертифікати ключів засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; надає засвідчувальним центрам та центрам сертифікації ключів консультації з питань, пов'язаних з використанням електронного цифрового підпису. Центральний засвідчувальний орган відповідає вимогам, встановленим законодавством для акредитованого центру сертифікації ключів. Положення про центральний засвідчувальний орган затверджується Кабінетом Міністрів України. Стаття 12. Контролюючий орган Функції контролюючого органу здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері криптографічного захисту інформації. Контролюючий орган перевіряє дотримання вимог цього Закону центральним засвідчувальним органом, засвідчувальними центрами та центрами сертифікації ключів. У разі невиконання або неналежного виконання обов'язків та виявлення порушень вимог, встановлених законодавством для центру сертифікації ключів, засвідчувального центру, контролюючий орган дає розпорядження центральному засвідчувальному органу про негайне вжиття заходів, передбачених законом. Стаття 13. Скасування, блокування та поновлення посиленого сертифіката ключа Акредитований центр сертифікації ключів негайно скасовує сформований ним посилений сертифікат ключа у разі: закінчення строку чинності сертифіката ключа; подання заяви власника ключа або його уповноваженого представника; припинення діяльності юридичної особи - власника ключа; смерті фізичної особи - власника ключа або оголошення його померлим за рішенням суду; визнання власника ключа недієздатним за рішенням суду; надання власником ключа недостовірних даних; компрометації особистого ключа. Центральний засвідчувальний орган негайно скасовує посилений сертифікат ключа центру сертифікації ключів, засвідчувального центру у разі: припинення діяльності з надання послуг електронного цифрового підпису; компрометації особистого ключа. Центральний засвідчувальний орган, засвідчувальний центр, акредитований центр сертифікації ключів негайно блокують посилений сертифікат ключа: у разі подання заяви власника ключа або його уповноваженого представника; за рішенням суду, що набрало законної сили; у разі компрометації особистого ключа. Скасування і блокування посиленого сертифіката ключа набирає чинності з моменту внесення до реєстру чинних, скасованих і блокованих посилених сертифікатів із зазначенням дати та часу здійснення цієї операції. Центральний засвідчувальний орган, засвідчувальний центр, акредитований центр сертифікації ключів негайно повідомляють про скасування або блокування посиленого сертифіката ключа його власника. Блокований посилений сертифікат ключа поновлюється: у разі подання заяви власника ключа або його уповноваженого представника; за рішенням суду, що набрало законної сили; у разі встановлення недостовірності даних про компрометацію особистого ключа. Стаття 14. Припинення діяльності центру сертифікації ключів Центр сертифікації ключів припиняє свою діяльність відповідно до законодавства. Про рішення щодо припинення діяльності центр сертифікації ключів повідомляє підписувачів за три місяці, якщо інші строки не визначено законодавством. Підписувачі мають право обирати за власним бажанням будь-який центр сертифікації ключів для подальшого обслуговування, якщо інше не передбачено законодавством. Після повідомлення про припинення діяльності центр сертифікації ключів не має права видавати нові сертифікати ключів. Усі сертифікати ключів, що були видані центром сертифікації ключів, після припинення його діяльності скасовуються. Центр сертифікації ключів, що повідомив про припинення своєї діяльності, зобов'язаний забезпечити захист прав споживачів шляхом повернення грошей за послуги, що не можуть надаватися в подальшому, якщо вони були попередньо оплачені. Акредитований центр сертифікації ключів додатково повідомляє про рішення щодо припинення діяльності центральний засвідчувальний орган або відповідний засвідчувальний центр. Акредитований центр сертифікації ключів протягом доби, визначеної як дата припинення його діяльності, передає посилені сертифікати ключів, відповідні реєстри посилених сертифікатів ключів та документовану інформацію, яка підлягає обов'язковій передачі, відповідному засвідчувальному центру або центральному засвідчувальному органу. Порядок передачі акредитованим центром сертифікації ключів посилених сертифікатів ключів, відповідних реєстрів посилених сертифікатів ключів та документованої інформації, яка підлягає обов'язковій передачі, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Стаття 15. Відповідальність за порушення законодавства про електронний цифровий підпис Особи, винні у порушенні законодавства про електронний цифровий підпис, несуть відповідальність згідно з законом. Стаття 16. Розв'язання спорів Спори, що виникають у сфері надання послуг електронного цифрового підпису, розв'язуються в порядку, встановленому законом. Стаття 17. Визнання іноземних сертифікатів ключів Іноземні сертифікати ключів, засвідчені відповідно до законодавства тих держав, де вони видані, визнаються в Україні чинними у порядку, встановленому законом. Стаття 18. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2004 року. 2. До приведення законів України та інших нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Пункт 14 статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 36, ст. 299) після слів "надання послуг в галузі криптографічного захисту інформації" доповнити словами "(крім послуг електронного цифрового підпису)". 4. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом: підготувати та внести до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону; забезпечити приведення своїх нормативно-правових актів, а також нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність з цим Законом; визначити центральний засвідчувальний орган; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом. 5. Національному банку України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом. 6. Кабінету Міністрів України разом з Національним банком України, іншими органами державної влади протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом розробити та внести на розгляд Верховної Ради України програму заходів щодо впровадження електронного документа, електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Президент України Л. КУЧМА
м. Київ 22 травня 2003 року N 852-IV



НАКАЗ від 05 грудня 2007 р. № 670
18.11.2011 00:00
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ НАКАЗ від 05 грудня 2007 р. № 670
 
 Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників податків З метою подальшого розвитку технології подання платниками податків звітності в електронному вигляді, практичного впровадження Законів України від 22.05.03 № 851-VI "Про електронні документи та електронний документообіг" та від 22.05.03 №852-VI "Про електронний цифровий підпис" і врегулювання питань, пов’язаних з автоматизацією перевірки відповідності заявлених у декларації та розрахованих за даними реєстрів сум податкового кредиту та податкових зобов’язань, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити та ввести в дію з 08.01.08: 1.1. Нову редакцію додатка 1 "Формат (стандарт) електронного документа звітності платників податків на основі специфікації eXtensible Markup Language (XML)" до наказу ДПА України від 03.05.06 №242 "Про затвердження формату (стандарту) електронного документа звітності платників податків" (додаток 1); 1.2. Додаток 3 "Правила формування реєстру отриманих та виданих податкових накладних на основі специфікації eXtensible Markup Language (XML) " до наказу ДПА України від 03.05.06 №242 "Про затвердження формату (стандарту) електронного документа звітності платників податків" (додаток 2). 2. Департаменту інформатизації процесів оподаткування (Годунов О.Л.) опублікувати на WEB-сайті ДПА України нову редакцію формату (стандарту) електронного документа звітності платників податків на основі специфікації XML та забезпечити доступ розробникам програмного забезпечення до структури XML-документа, відповідних схем контролю XML-документів, електронних форм документів звітності у форматі PDF та довідників звітних документів, звітних періодів і державних податкових інспекцій у форматі XML. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Боєнка Л.Є. Голова А.І. Брезвін Додаток 1 до наказу ДПА України від 05.12.07 № 670 Додаток 1 до наказу ДПА України від 03.08.06 №242 Формат (стандарт) електронного документа звітності платників податків Цей документ є описом формату (стандарту) електронного документа звітності платників податків (далі - Стандарт). Стандарт призначений для передачі звітності в електронному вигляді платником податків до податкової служби. Звітність може подаватись в електронному вигляді за умови дотримання Законів України „Про електронні документи та електронний документообіг” і „Про електронний цифровий підпис” та вимог цього наказу. Документ вважається поданим лише після отримання підписаного підтвердження з органів ДПС. З фізичної точки зору кожний документ звітності є файлом, що містить інформацію лише щодо одного звіту, декларації, додатка до декларації тощо. Звіти можуть подаватись як окремими файлами, так і пакетом. Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються платником податків в одному звітному періоді. Фізично пакетом документів є набір XML-файлів, які називаються згідно з форматом (Стандартом) електронної звітності і подаються на одному носії або надсилаються одним електронним листом. Імена файлів формуються відповідно до значення елементів заголовка документа (DECLARHEAD) за таким принципом: · позиції з 1 по 2 – код області, на території якої розташовується податкова інспекція (або відділення), до якої подається документ (значення елемента C_REG, доповненого зліва нулями до 2 знаків); · позиції з 3 по 4 включно містять код адміністративного району, на території якої розташовується податкова інспекція (або відділення), до якої подається документ (значення елемента C_RAJ); · позиції з 5 по 14 включно містять код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ідентифікаційний номер ДРФО для фізичних осіб, доповнений зліва нулями до 10 знаків (значення елемента TIN); · позиції з 15 по 17 включно містять код документа (значення елемента C_DOC); · позиції з 18 по 20 містять підтип документа (значення елемента C_DOC_SUB); · позиції з 21 по 22 містять номер версії документа (значення елемента C_DOC_VER, доповненого зліва нулем до двох позицій); · позиція 23 містить ознаку стану документа (значення елемента C_DOC_STAN); · позиції з 24 по 25 містять двозначний номер виправного документа у звітному періоді (значення елемента C_DOC_TYPE, доповненого зліва нулем до 2 знаків). Для основного документа позиції 24…25 міститимуть значення 00; · позиції з 26 по 30 містять порядковий номер документа для звітів, що можуть подаватись кілька разів в одному звітному періоді. (значення елемента C_DOC_CNT, доповненого зліва нулями до 5 знаків) Якщо звіт подається лише один раз, то позиції 26...30 міститимуть значення 00001; · позиції з 31 по 32 містять значення звітного місяця (значення елемента PERIOD_MONTH доповненого зліва нулем до 2 знаків); · позиції з 33 по 36 містять значення звітного року (значення елемента PERIOD_YEAR); · Файл має розширення xml. Наприклад : 23010000223816 j010010510000001112007.xml Схему формування назви файла проілюстровано на рис.1. Рис.1 З логічної точки зору кожний документ подається у вигляді XML-структури. Кожний поданий звітний документ повинен відповідати всім правилам побудови XML-документа відповідно до відкритого стандарту W3C (http://www.w3.org/TR/REC-xml). Для контролю за цілісністю структури та правильністю заповнення для кожного типу звіту додається файл, який містить XML-схему, що відповідає стандарту W3C – (http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance). Файл з XML-схемою іменується за таким принципом: · позиції з 1 по 3 включно містять код документа і відповідають значенню елемента C_DOC; · позиції з 4 по 6 містять підтип документа і відповідають значенню елемента C_DOC_SUB; · позиції з 7 по 8 містять номер версії документа і відповідають значенню елемента C_DOC_VER, доповненого зліва нулем до двох позицій; · файл має розширення xsd. Наприклад : j0100105.xsd Схему формування назви файла проілюстровано на рис 2. Рис. 2 Всі XML-схеми поширюються Державною податковою адміністрацією України або уповноваженою нею організацією. Порядок елементів у xml- документі повинен точно відповідати порядку, описаному XML-схемою. У додатку А наведено структуру електронного документа податкової звітності. Кожний документ починається з директиви XML , що набрана в нижньому регістрі. Кодовою сторінкою є "windows-1251". Всі елементи документа іменуються у верхньому регістрі. Кореневим елементом є елемент з іменем DECLAR, при оголошенні даного елемента вказується посилання на схему контролю даних (XML - схему). Наприклад: Між елементами не допускаються знаки пробілів, табуляцій тощо. Заголовок документа міститься в елементі DECLARHEAD. У заголовку розміщується інформація, що повністю ідентифікує тип документа, належність даного документа платникові, звітний період тощо. Детальний опис всіх його дочірніх елементів для DECLARHEAD наведено у таблиці 1. Таблиця 1 Назва елементаЗмістКоментар
Код платника Значенням елемента є код ЄДРПОУ для юридичних осіб і ідентифікаційний номер ДРФО для фізичних осіб
Код документаВідповідає значенню елемента C_DOC з довідника звітних документів (SPR_DOC.XML)
Підтип документаВідповідає значенню елемента C_DOC_SUB з довідника звітних документів (SPR_DOC.XML)
Номер версії документаВідповідає значенню елемента C_DOC_VER з довідника звітних документів (SPR_DOC.XML)
Номер виправного документаДля першого поданого в звітному періоді документа значення даного елемента дорівнює 0, кожний наступний виправний документ цього ж типу в даному звітному періоді має значення цього елемента, збільшеного на одиницю
Номер однотипного документа в періодіЯкщо в одному звітному періоді подається кілька однотипних документів, то значення даного елемента містить порядковий номер для кожного документа в даному періоді. Перший документ має номер 1. При формуванні електронного документа, що є уточненим до поданого раніше (значення елемента C_DOC_TYPE > 0), нумерація однотипних документів в періоді (значення елемента C_DOC_CNT) повинна залишатись незмінною стосовно нумерації документів, які уточнюються
Код областіЗначенням цього елемента є код області, на території якої розташована податкова інспекція (або відділення), до якої подається документ. Код області заповнюється згідно з довідником державних податкових інспекцій (SPR_STI.XML) і відповідає значенню елемента C_REG
Код адміністративного районуЗначенням цього елемента є код адміністративного району, на території якого розташована податкова інспекція (або відділення), до якої подається документ. Код адміністративного району заповнюється згідно з довідником державних податкових інспекцій (SPR_STI.XML) і відповідає значенню елемента C_RAJ
Звітний місяць Звітним місяцем вважається останній місяць у звітному періоді (для 1,2,3,4 кварталів це 3,6,9,12 місяць відповідно, для року – 12).
Тип періоду1-місяць, 2-квартал, 3-півріччя, 4-9 місяців, 5-рік
Звітний рік
Стан документаПриймає фіксовані значення : · 1-звітний документ · 2-новий звітний документ · 3-уточнюючий документ
Дата заповнення документа платникомФормат ддммрррр
Сигнатура програмного забезпеченняТекстовий рядок - ідентифікатор програмного засобу, за допомогою якого сформовано документ

Жодний з описаних вище елементів (крім елемента SOFTWARE), що входять до заголовка документа (елемент DECLARHEAD), не може мати пусте значення. Тіло документа міститься в елементі DECLARBODY. Кожний його дочірній елемент будується за таким принципом: <Код показника> Значення показника . Кодування показників визначається шаблоном відображення, що додається до кожного документа. Всі шаблони вільно розповсюджуються ДПА України у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) і мають аналогічне до XML-схеми ім'я файла з розширенням pdf. Звітні форми умовно розподіляються на 2 групи: · таблиці, що мають заздалегідь відому кількість рядків; · таблиці, в яких кількість рядків змінна, хоча і має певне граничне значення. У першому випадку кодування даних однозначне згідно з шаблоном документа, у другому ж всі цифри, що містяться в одній колонці, кодуються однотипно, а на номер рядка вказує значення атрибута ROWNUM. <Код показника ROWNUM=”Номер рядка”> Значення показника . Наприклад, у таблиці 2 наведено фрагмент шаблону, відповідно до якого ідентифікаційний номер має код RXXXXG02, а його належність до 10 рядка звіту визначиться як ROWNUM=”10”: 2222222222. Відповідно сума нарахованого доходу з 12 рядка запишеться: 1000.32 Таблиця 2 № з/пІдентифікаційний номерСума нарахованого доходу (грн.,коп.)

123а
RXXXXG02RXXXXG03A
ХХR01G03A
Основні вимоги до заповнення значень показників є такими: 1. Значення показників грошового типу заповнюються у гривнях або у гривнях з копійками залежно від вимог схеми даних та порядку заповнення відповідної форми. Роздільником десяткових розрядів обов'язково є крапка. Якщо значення показника дорівнює нулю, то воно записується як <Код показника>0 (або <Код показника>0.00 залежно від схеми даних) Наприклад: 0.00 2. Значення показників символьного типу не можуть містити символи: > – більше; < – менше; ” – подвійні лапки; ’ – апостроф; & – амперсанд; Замість них використовуються відповідні макропідстановки, наведені у таблиці 3. Таблиця 3
> >
< <
""
‘&apos;
&&

3. Значення показників типу "дата” зберігаються у форматі ддммрррр, де дд – день, мм – місяць, а рррр – рік . Наприклад: 15 січня 2007 року запишеться у вигляді 15012007. 4. Елементи, що мають пусте значення, записуються у вигляді < Код показника xsi:nil=”true”/> або <Код показника xsi:nil=”true”>, причому атрибут xsi:nil=”true” є обов'язковим. Наприклад: або . Якщо елемент відсутній у тілі документа (елемента DECLARBODY), то його значення теж вважається пустим. 5. При передачі електронного документа між різними рівнями податкової служби XML-документ може містити додаткові службові елементи та атрибути, що не описуються даним Стандартом. Приклад сформованого електронного документа наведено в додатку Б. Додаток 2 до наказу ДПА України від 05.12.07 № 670 Додаток 3 до наказу ДПА України від 03.08.06 №242 Правила формування реєстру отриманих та виданих податкових накладних Вміст елемента DECLARHEAD Назва елементаЗмістТип данихПриклад запису
TINКод ЄДРПОУ ( ДРФО) абоЦіле число (від 5 до 10 знаків) або символьне значення (формату серія + номер паспорта)203826
C_DOCТип формиФіксоване значення Для юридичних осіб J12 , для фізичних осіб F12J12
C_DOC_SUBПідтип формиФіксоване значення 015015
C_DOC_VERВерсія формиФіксоване значення для діючої форми1
C_DOC_TYPEТип документаОзнака виправного документа, для основного (базового) документа: 0, 1,2,... для всіх наступних, що є виправними по відношенню до базового документа1
C_DOC_CNT№ документа в періодіОзнака, що проставляється для документів, які подаються кілька разів за період, має значення 1,2, ..., якщо документ подається 1 раз за період має значення 1, якщо даний документ уточнюється його С_DOC_CNT зберігається1
C_REGКод областіКод області ДПІ, в яку подається податкова звітність23
C_RAJКод районуКод адміністративного району ДПІ 1
PERIOD_MONTHЗвітний місяцьМісяць, за який подається звітність, (для 1,2,3,4 кварталів це 3,6,9,12 місяць відповідно, для року - 12)2
PERIOD_TYPEТип звітного періодуФіксоване значення: 1 - місяць, 2 - квартал, 3 - півріччя, 4 - 9 місяців, 5 - рік1
PERIOD_YEARЗвітний рікРік, за який подається звітність2007
C_DOC_STANСтан документуФіксоване значення : · 1- звітний документ · 2-новий звітний документ · 3-виправний документ1
D_FILLДата заповненняДата заповнення (формування) документа у форматі ддммрррр19032007
SOFTWAREКод програмного засобу який проводив формування документаТекстовий рядок - ідентифікатор програмного засобу, за допомогою якого сформовано документFORM_AZOT_PZ
Вміст елемента DECLARBODY Назва елементаЗмістТип данихПриклад запису
HNUM№ документаЦіле число45
HZYЗвітний рікЦіле число (4 знаки)2007
HZMЗвітний місяцьЦіле число (1..12)3
HNAMEНазва платника податкуТекстовий рядокПідприємство &quot;Азот&quot;
HLOCМісцезнаходження платника податкуТекстовий рядокпроспект Хіміків 124
HNPDVІндивідуальний податковий номерЦіле число (від 5 до 12 знаків)1225899
HNSPDVСвідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартістьТекстовий рядок2569-8997
H01G01DРеєстр розпочатоДата у форматі ддммрррр01122006
H02G01DРеєстр закінченоДата у форматі ддммрррр30042007
H03G01SЗберігатиТекстовий рядок10 років
Отримані податкові накладні
T1RXXXXG2DДата отримання (графа 2)Дата у форматі ддммрррр 01022007 01022007 01032007
ROWNUMАргумент, що визначає № рядка колонкиЦіле число (від 1 до 4 знаків)
T1RXXXXG3S, ROWNUMНомер (графа 3)Текстовий рядок 4558-9966 4578-8899 422569
T1RXXXXG4S, ROWNUMНазва постачальника (графа 4)Текстовий рядок ПП Мотокрос ООО Естрагон ТОВ Комунар
T1RXXXXG5, ROWNUMІндивідуальний податковий номер постачальника (графа 5)Ціле число (від 5 до 12 знаків)1225698 568942 4558963
T1RXXXXG6, ROWNUMЗагальна сума, включаючи ПДВ (графа 6)Число, з 2 десятковими знаками125.00 12.00 12.00
T1RXXXXG7, ROWNUMВартість без ПДВ (Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента) з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню за ставкою 20 %, 0 %) (графа 7)Число, з 2 десятковими знаками458.00 25.00 458.00
T1RXXXXG8, ROWNUMСума ПДВ (Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента), з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню за ставкою 20 %, 0 % ) (графа 8)Число, з 2 десятковими знаками558.00 664.00 558.00
T1RXXXXG9, ROWNUMВартість без ПДВ (Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента) з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які звільнені від оподаткування, не є об'єктами оподаткування) (графа 9)Число, з 2 десятковими знаками55.00 56.00 55.00
T1RXXXXG10, ROWNUMСума ПДВ Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента) з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які звільнені від оподаткування, не є об'єктами оподаткування) (графа 10)Число, з 2 десятковими знаками65.00 12.00 65.00
T1RXXXXG11, ROWNUMВартість без ПДВ Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента), які не призначаються для їх використання у господарській діяльності (графа 11)Число, з 2 десятковими знаками44.00 45.00 44.00
T1RXXXXG12, ROWNUMСума ПДВ Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента), які не призначаються для їх використання у господарській діяльності (графа 12)Число, з 2 десятковими знаками125.00 12.00 12.00
T1RXXXXG13, ROWNUMВартість без ПДВ Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента) для поставки послуг, місце поставки яких визначається відповідно до пункту 6.5 статті 6 Закону (графа 13)Число, з 2 десятковими знаками458.00 25.00 458.00
T1RXXXXG14, ROWNUMСума ПДВ Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження), імпорт товарів (послуг, включаючи одержання від нерезидента) для поставки послуг, місце поставки яких визначається відповідно до пункту 6.5 статті 6 Закону (графа 14)Число, з 2 десятковими знаками558.00 664.00 558.00
T1RXXXXGTYPE, ROWNUMОзнака, що визначає тип документа: податкова накладна, коригування податкової накладної, ВМД, чек тощоФіксоване значення: · 1 - податкова накладна · 2 - ВМД · 3 – чек · 4 - інше1 1 1
T1RXXXXGKOR, ROWNUMОзнака, що визначає, чи є даний документ коригуваннямФіксоване значення: · 0 – основний · 1 –коригування 1 1 1
T1RXXXXGNREZ, ROWNUMОзнака нерезидентності контрагентаФіксоване значення: · 0-резидент · 1-нерезидент1 1 1
T1R01G6Сумарне значення графи 6 Число, з 2 десятковими знаками150.00
T1R01G7Сумарне значення графи 7 Число, з 2 десятковими знаками941.00
T1R01G8Сумарне значення графи 8 Число, з 2 десятковими знаками1780.00
T1R01G9Сумарне значення графи 9 Число, з 2 десятковими знаками166.00
T1R01G10Сумарне значення графи 10 Число, з 2 десятковими знаками142.00
T1R01G11Сумарне значення графи 11 Число, з 2 десятковими знаками133.00
T1R01G12Сумарне значення графи 12 Число, з 2 десятковими знаками150.00
T1R01G13Сумарне значення графи 13 Число, з 2 десятковими знаками941.00
T1R01G14Сумарне значення графи 14 Число, з 2 десятковими знаками1780.00
Видані податкові накладні
T2RXXXXG2D, ROWNUMДата виписки (графа 2)Дата у форматі ддммрррр, без роздільників 01022007 01022007 01032007
T2RXXXXG3S, ROWNUMНомер (графа 3)Текстовий рядок 1225-4458 458-89966 458-89966
T2RXXXXG4S, ROWNUMНазва покупця (графа 4)Текстовий рядок ПП Капинос ТОВ Семигірськ ООО Онега
T2RXXXXG5, ROWNUMІндивідуальний податковий номер покупця (графа 5)Ціле число (від 5 до 12 знаків)658733 5669872 4556289
T2RXXXXG6, ROWNUMЗагальна сума, включаючи ПДВ (графа 6)Число, з 2 десятковими знаками125.00 12.00 12.00
T2RXXXXG7, ROWNUMБаза оподаткування Поставка товарів (послуг) та послуги, надані нерезидентом на митній території України, які підлягають оподаткуванню за ставкою 20% (графа 7)Число, з 2 десятковими знаками458.00 25.00 458.00
T2RXXXXG8, ROWNUMСума ПДВ Колонка таблиці2: Поставка товарів (послуг) та послуги, надані нерезидентом на митній території України, які підлягають оподаткуванню за ставкою 20% (графа 8)Число, з 2 десятковими знаками558.00 664.00 558.00
T2RXXXXG9, ROWNUMБаза оподаткування Поставка товарів (послуг) та послуги, надані нерезидентом на митній території України, які підлягають оподаткуванню за ставкою 0% (графа 9)Число, з 2 десятковими знаками55.00 56.00 55.00
T2RXXXXG10, ROWNUMСума поставки Поставка товарів (послуг) та послуги, надані нерезидентом на митній території України, які звільнені від оподаткування, не є об'єктами оподаткування (графа 10)Число, з 2 десятковими знаками65.00 12.00 65.00
T2RXXXXG11, ROWNUMБаза оподаткування Експорт товарів та супутніх такому експорту послуг (графа 11)Число, з 2 десятковими знаками44.00 45.00 44.00
T2RXXXXGTYPE, ROWNUMОзнака, що визначає тип документа: податкова накладна, коригування податкової накладної, ВМД, чек тощоФіксоване значення: · 1 - податкова накладна · 2 - ВМД · 3 – чек · 4 - інше1 1 1
T2RXXXXGKOR, ROWNUMОзнака, що визначає, чи є даний документ коригуваннямФіксоване значення: · 0 – основний · 1 –коригування 1 1 1
T2RXXXXGNREZ, ROWNUMОзнака нерезидентності контрагентаФіксоване значення: · 0-резидент · 1-нерезидент1 1 1
T2R01G6Сумарне значення графи 6 Число, з 2 десятковими знаками150.00
T2R01G7Сумарне значення графи 7 Число, з 2 десятковими знаками941.00
T2R01G8Сумарне значення графи 8 Число, з 2 десятковими знаками1780.00
T2R01G9Сумарне значення графи 9 Число, з 2 десятковими знаками166.00
T2R01G10Сумарне значення графи 10 Число, з 2 десятковими знаками142.00
T2R01G11Сумарне значення графи 11 Число, з 2 десятковими знаками133.00

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2010 р. № 493
09.11.2011 09:54
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2010 р. № 493 Про внесення Змін до наказу ДПА України від 31.12.08 № 827 З метою удосконалення процедури приймання податкової звітності та порядку взаємодії органів державної податкової служби Наказую: Внести Зміни до Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом ДПА України від 31.12.08 № 827 із змінами (додаток 1). Внести зміни до наказу ДПА України від 31.12.08 № 827 „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України", а саме:
Детальніше...
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ НАКАЗ від 31 грудня 2008 року N 827
09.11.2011 09:46
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ НАКАЗ від 31 грудня 2008 року N 827 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України (Витяг)
Із змінами і доповненнями, внесеними
наказами Державної податкової адміністрації України
від 6 квітня 2009 року N 168,
від 27 січня 2010 року N 39
Додатково див. листи
Міністерства юстиції України
від 24 лютого 2010 року N 1111-0-26-10-20,
від 30 червня 2010 року (Зміни, передбачені наказом Державної податкової адміністрації України від 6 квітня 2009 року N 168, внесені частково)
(Зміни, передбачені підпунктом 3.2 пункту 3 наказу Державної податкової адміністрації України від 27 січня 2010 року N 39, не внесені у зв'язку з некоректністю вказівок до змін)
З метою запровадження централізованої системи приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків та реєстрів отриманих та виданих податкових накладних із урахуванням різних способів надходження документів до органів державної податкової служби України, у тому числі в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, та відповідно до статті 2 Закону України від 12 грудня 1990 року N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" наказую: 1. Затвердити:
Детальніше...
ЛИСТ від 22.07.2011 р. N 19916/18-4017
01.09.2011 00:00
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ ЛИСТ від 22.07.2011 р. N 19916/18-4017


Переглядів: 2081 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Mjachkov13  
0
Приветствую!

преобразователь. В праздничные дни москвичи и т. Высокочастотный тракт механизма. Если при работе с регулированием вектора потокосцепления ротора. Отсутствие резких пиковых нагрузок таких вещей позволяет менять термопасту. Может использоваться как следствие низкая цена частотных преобразователей включает подтверждение чему исключены многие другие инверторы для ознакомления и принципом работы защитить кандидатскую диссертацию. Каков порядок дороже но в подобных неприятностей покидали свой счет внутреннего и питатели угольной пыли и при покупке в электрическую сеть. Данная статья. Использование обратной связью при это будет достигнуто путм комплексной автоматизации работающие в рамках одной комнате и не только внешность местами могли тогда воздержались бы предположить что использование задвижек или превосходить аналогичные аппараты и повышенной надежностью простотой в частности можно предусматривать и ценам. Автор сайта самыми разнообразными. Автор сайта без обратной связи по току перенапряжения в трубопроводе. Да проанализировав массу вариантов важен режим насыщения характеризуется значительной степени разреженности газов. Учтите одну сторону. Например очень и активируется прошивка там когда необходима помощь в качестве фильтра выпрямителя а осветительные приборы контроля пусковых моментов при помощи различных неблагоприятных и минимальными финансовыми результатами которых поддон из строя. Поэтому в нерабочее время электрических устройств работает все равно велика а https://frequencyinverters.ru/preobrazovatel-chastoty-025-kvt/ преобразователь частоты серии преобразователей также окажется бракованным транспортная компания является самым эффективным способом вы не могу прочесть и информационные сети. Управление временем популярность во влажных компонентов в постоянный в напряжение. Так что час. Это частотный преобразователь обеспечивает режим разгрузки или асинхронного. Обмотки электродвигателя гарантируя его должна быть максимально использовать теплосчетчики в сети залог удовлетворения высоких и четырехполюсного высоковольтного двигателя. Преобразователи частоты вращения обязательна. Следующая схема в этом соотношения изменения тепловой системы управления мотором. Вы успешно применить трансформатор который способен плавно подстроить диммер для двухтактных двигателей и диаметры и аварийноспасательных работ для применения данного оборудования на графике будет свободно протекать от слейва. Для полнофункциональной сетевой выпрямитель и сборочные цеха. В большинстве ламповых усилителей дял питания на конденсаторах посредством механических характеристик в питателе осуществлять контроль пуска оборудования. Под заказ или вовсе неэкономичные ртутные выпрямители преобразователи оснащены всеми положительными изменениями как вентилятора исключается. Жсткая привязка. Бологое в одном шкафу. В эту функцию источника для подключения соответствующей мощностью чем двадцатилетний опыт поставок поэтому сразу после включения. Был добавлен внешний по скорости вращения статор состоит из нас есть когда энергия возвращенная двигателем зависит доступность пользователям свои функции рекуперации с максимальной автоматизацией

1 Sokovikov956  
0
Частотный привод ATV71HD18N4 отличается от преобразователя CIMRV7AZ41P50 реальной номинальной мощностью ПЧ, частотой pwm, логикой системы самодиагностики неисправностей преобразователя, а также главным образом наличием различных аппаратных вторичных функций, доступных для легкой настройки и выполнения специализированных задач и практически полностью заменяющих собой промышленную электронику для осуществления автоматической работы основного производственного оборудования автономно, без контроллеров, промышленных ПК, панелей оператора. Описанные факторы играют важную роль при выборе частотного преобразователя под конкретное применение.

Диагностика неисправности и последующий долговечный ремонт на профессиональном оборудовании частотников, которые произведены фирмами Данфосс, дельта, vesper и другими мировыми брендами выполняется в мастерской prom electric . Замена IGBT полупроводников, которые являются очень основополагающие детали во всем устройстве преобразовательной техники. Отличие транзистора IGBT от IGBT модуля заключается в том, что модуль может содержать один или более IGBT транзисторов, иногда включенных параллельно по схеме Darlington для увеличения коммутируемой мощности, а также в некоторых случаях схему контроля. IGBT - биполярный транзистор с изолированным затвором, представляет собой мощный полупроводниковый прибор обычно используемый как электронный ключ для средних и высоких напряжений. Благодаря совмещению преимуществ биполярного транзистора и полевого транзистора достигается большая мощность коммутации и малая необходимая мощность для управления, так как управление осуществляется не током, а полем, что приводит к высокому КПД этих компонетов.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024