Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
П`ятниця, 29.03.2024, 14:29
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2012 » Червень » 18 » Чотири кроки клієнта для отримання безкоштовного Ключа електронного цифрового підпису в ДПС
22:35
Чотири кроки клієнта для отримання безкоштовного Ключа електронного цифрового підпису в ДПС

Хмільницька ОДПІ пропонує платникам податків уважно ознайомитись з даною памяткою та на веб-сайті http://cskidd.gov.ua

Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України отримати електронні варіанти всіх необхідних документів та прикладів їх заповнення.

Нагадуємо, що у Вінниці вже діє

Сектор реєстрації користувачів при ДПС у Вінницькій області

Поштова адреса: 21027, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 21, 1-й пов., зал № Центр обслуговування платників податків, тел.: (0432) 52-33-28

 

 

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:

 

Крок 1 Ознайомлення з документами 
Крок 2 Підготовка документів 
Крок 3 Реєстрація у Центрі 
Крок 4 Формування посиленого сертифікату


Перед проходженням процедури реєстрації користувача в АЦСК ІДД ДПС пропонуємо уважно ознайомитись з даною інструкцією. 

Крок 1. Ознайомлення з документами
Завантажити та уважно ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП , Заявою-приєднання , Зразком заповнення заяви-приєднання та Регламентом АЦСК ІДД ДПС   

Крок 2. Підготовка документів
У разі згоди з умовами Договору заповнити заяву-приєднання, відповідну Заяву на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів,   необхідні документи, що засвідчують особу заявника та підписувача.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для 
юридичної особи:

·                                                         заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

·                                                         оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

·                                                         копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.

·                                                         документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

·                                                         документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

·                                                         копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

·                                                         копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається. 
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається. 

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для 
фізичної особи-підприємця:

·                                 заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

·                                 копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·                                 паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;

·                                 копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається. 
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається. 

Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

 

Крок 3. Реєстрація у Центрі 
Звернутись до будь-якого представництва Центра за вказаною на сайті адресою з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису)  для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.

Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.

 

Крок 4. Формування посиленого сертифікату 
Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому  приміщенні АЦСК – кабіні генерації, за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи. 
Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.

Увага! Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді.

СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.

 

http://cskidd.gov.ua/r_kor#krok1
Переглядів: 1657 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Kaylamib  
0
Hello, did you receive my offer?
from2325214cv https://google.com

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024