Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Субота, 20.04.2024, 06:41
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2015 » Травень » 27 » Довідку про підприємства, щодо яких запроваджена процедура банкрутства, може отримати будь-хто в он-лайн режимі
06:38
Довідку про підприємства, щодо яких запроваджена процедура банкрутства, може отримати будь-хто в он-лайн режимі

Міністерство юстиції України забезпечило відкритий доступ до Єдиного державного реєстру підприємств, відносно яких порушено провадження у справах про банкрутство. Відтепер будь-яка фізична чи юридична особа може скористатися цим електронним сервісом, щоб оперативно і безкоштовно отримати відповідну інформацію. Про це повідомив заступник Міністра юстиції України Антон Янчук на брифінгу в Будинку Уряду 25 травня 2015 року.

За його словами, раніше таку інформаційну довідку могла отримати юридична або фізична особа-підприємець про себе шляхом звернення з письмовим запитом до територіального управління юстиції. Для цього вона змушена була чекати на відповідь упродовж п’яти робочих днів з дня звернення: «Це трата робочого часу, засобів виробництва, бюджетних коштів, а головне - присутні великі корупційні ризики».

Антон Янчук зазначив, що такі документи потрібні зазвичай тим юридичним особам, які планують брати участь у будь-яких видах державних закупівель, а також для надання відповідних документів до банків, щоб підтвердити, що особа не перебуває в процедурі банкрутства.

«Зараз таку інформацію може отримати особа відносно себе, або за відповідною довідкою може звернутися її контрагент, будь-який банк, організатор державних закупівель чи будь-яка інша зацікавлена особа – вони абсолютно вільно можуть зайти на сайт Міністерства юстиції з будь-якого цифрового пристрою, пройти нескладну процедуру реєстрації і оперативно та безкоштовно отримати потрібну інформацію», - повідомив заступник Міністра юстиції.

Він пояснив, що інформація виводиться на екран у формі довідки (у скороченому або розширеному форматі), яка може бути роздрукована.

«Це чергове, але не останнє нововведення. Зараз система повністю функціонує», - наголосив Антон Янчук.

Він додав: хоча система функціонує не більше двох тижнів – відповідний наказ Міністерства юстиції набрав чинності 15 травня – уже здійснено успішно понад 4 тис. запитів про отримання цих довідок. У той час, коли минулого року в цілому за отриманням паперових довідок звернулося близько 100 тис. осіб.

У свою чергу радник Міністра юстиції України, народний депутат Ігор Алексєєв повідомив, що Міністерство юстиції з 15 травня запровадило автоматизовану електронну систему обробки і оцінки документів, які подаються на оголошення щодо проведення аукціонів.

Він нагадав, що досі розміщення інформації про аукціони з продажу майна банкрутів містило суттєву корупційну складову і негативно впливало на процедуру банкрутства: «За існуючим до цього порядком така процедура оголошення передбачала подання в паперовому вигляді інформації про той чи інший об’єкт, який виставляється на торги. При цьому оцінку комплектності документів надавав співробітник Міністерства юстиції. І, на жаль, ми мали непоодинокі випадки, коли ті чи інші особи, зловживаючи своїм становищем, некоректно ставилися до оцінки пакету документів і відмовляли суб’єктам господарювання в оголошенні аукціонів».

За словами Ігоря Алексєєва, запровадження автоматизованої електронної системи обробки і оцінки документів, що подаються на оголошення щодо проведення аукціонів, дозволило усунути корупційні складові.

«Система повністю позбавлена суб’єктивного фактору, оскільки тепер оцінку цим документам не дають працівники – є комп’ютеризована система, яка обробляє ці документи і перевіряє їх на відповідність вимогам, дає погодження і з цього моменту можна оголошувати про початок проведення аукціону», - повідомив Ігор Алексєєв.

Він наголосив, що за останні два тижні робота цього сервісу теж показує позитивну статистику: лише за цей період цією системою оброблено понад 340 повідомлень про початок проведення аукціонів.

Джерело: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248186647&cat_id=244274130

Переглядів: 754 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024