На веб-порталі
Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс –
Електронний кабінет платника податків.
Відтепер кожний
платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в
якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати
в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Як зазначають фахівці
Міндоходів, новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику
податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до
бюджету.
Так, у своєму
Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати
звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її
прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься
одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет
документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Крім того, можливості
сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з
бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року.
Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар
платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті,
терміни яких наближаються.
Увійти до
Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua
або за
гіперпосиланням „Електронний
кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації
за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа,
отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру
сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Україні
нараховуєтсья 104.
З детальною
інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його
головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.
Крім того, отримати
консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11,
066-555-01-11.
Прес-служба Міндоходів
|