Платники податків,
які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з
01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.
Для цього платник
повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він
перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку
проведення перевірки.
Переваги електронної
перевірки:
- дистанційне обслуговування
платників податків;
- мінімізація впливу людського
фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення
перевірки;
- впевненість у правильності та
повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного
навантаження на платника.
Електронна перевірка
для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового
кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).
http://minrd.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/117595.html
|