Надання податкових звітів засобами
телекомунікаційного зв’язку для платників податків є зручною та зрозумілою
процедурою. «Електронний
ключ» потрібен платникам податків для надання звітів в електронному вигляді або для реєстрації
податкових накладних в ЄРПН.
Даний спосіб звітування дозволяє не лише
економити час, а й скасовує можливість виникнення арифметичної помилки. Розуміючи важливість оптимізації цього процесу для платників податків, ДПС України з 30 травня впровадила
новий сервіс із здійснення безкоштовної сертифікації електронного цифрового
підпису.
Відтепер кожний бажаючий платник
податків може безкоштовно отримати
сертифікат «електронного ключа», звернувшись до пункту реєстрації
користувачів посиленого сертифікату електронного цифрового підпису в сектор реєстрації користувачів
при ДПС у Вінницькій області
Поштова адреса: 21027,
м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 21, 1-й пов.,
зал № Центр обслуговування платників податків, тел.: (0432) 52-33-28
Для цього необхідно надати заяву встановленого зразка.
Зразок заповнення заяви та інша необхідна інформація знаходиться на сайті
Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту
ДПС http://www.cskidd.gov.ua
Хмільницька ОДПІ, тел. для довідок 2-21-50,
2-23-78
|