Після того, як платник надіслав звітність
електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу
Міністерства доходів і зборів України (далі – Міндоходів), він отримує першу та
другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує
передачу податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця
квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу платника, з
якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу
квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує
прийняття податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції
мають міститися:
- реквізити прийнятого податкового документа в
електронній формі,
- відповідність податкового документа в
електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа,
- результати перевірки електронних цифрових
підписів (далі – ЕЦП),
- інформація про платника податків,
- дата та час приймання,
- реєстраційний номер,
- податковий період, за який подається
податкова звітність,
- дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається ЕЦП органу
Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами
телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох
примірниках. Другі примірники першої та
другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі
Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в
електронному вигляді надійшов до органу
Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття
(неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність
надійшла до органу Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається
платнику протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з
підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами
телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23.
Інформаційно-комунікаційний
департамент Міндоходів
|