Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Субота, 30.11.2024, 19:33
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2013 » Березень » 31 » Про особливості використання нового РРО з електронною контрольною стрічкою
00:18
Про особливості використання нового РРО з електронною контрольною стрічкою

28 березня 2013 року в Асоціації платників податків України відбувся  практичний семінар, присвячений одній з найактуальніших тем сьогодення: «Законодавчі зміни в порядку використання РРО і касових операцій».

Так, з 1 січня 2013 року впроваджено електронну контрольну стрічку РРО. На цій стрічці в пам'яті касового апарату або модему, який до нього приєднаний, формуються  копії розрахункових документів і фіскальних звітів. Один раз на добу цей звіт автоматично передається на сервер обробки інформації ДПС.

Під час практикуму проведено огляд основних змін до Закону про РРО та висвітленні наступні питання: правила використання РРО і РК; нові вимоги до технічних характеристик РРО; випадки продажу товарів і послуг без застосування РРО; формування та строки подання до ДПС  електронних контрольних стрічок і Z-звітів; порядок передачі даних в електронному вигляді до податкової служби; практика перевірок органами ДПС правил використання РРО та касової дисципліни; відповідальність за порушення касової дисципліни тощо.

Лекторами практикуму виступили:

Павло Сидоров – начальник відділу контролю за проведенням готівкових розрахунків Управління супроводження перевірок Департаменту податкового контролю ДПС України;

Олександр Никоненко – голова Київського осередку Асоціації УкрЕККА, генеральний директор ТОВ Центр сервісного обслуговування «Київський регіональний центр»;

Ігор Колежинський – директор по сервісу ТОВ Центр сервісного обслуговування «Київський регіональний центр.

Лектори підкреслили, що Наказ Мінфіну від 08.10.2012 №1057 про порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв'язку до органів ДПС, призначений для виробників РРО та модемів, а також для центрів сервісного обслуговування (ЦСО). Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, не знайдуть там майже нічого корисного.

У разі виникнення труднощів, платникам рекомендовано звертатись до центрів сервісного обслуговування РРО та інформаційних еквайерів, оскільки саме на них покладено вирішення технічних питань з передачі даних РРО.

Підключення РРО суб’єктів господарювання та їх первинну реєстрацію в Системі проводитимуть ЦСО (центри сервісного обслуговування), тому ці процедури не є обтяжливими і не вимагають додаткових зусиль та навичок від користувачів касової техніки.

У випадку злому, перебування в ремонті, або відключенні електроенергію розрахунки можна буде здійснювати за допомогою книги обліку розрахункових операцій (КОРО) та розрахункових книжок (РК) або зареєстрованого резервного РРО. Період усунення недоліків не повинен перевищувати 72 години (7 робочих днів).

Обов’язковою умовою застосування РРО є його реєстрація в органі податкової служби. Після реєстрації у податковій інспекції будь-який РРО треба включати до Звіту незалежно від того чи використовували його у звітному періоді, в тому числі резервні, оскільки будуть заблоковані через 72 години.

Після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також у відповідності до контрольної стрічки, у випадку очищення оперативної пам'яті, за той період часу, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, після чого слід виконати Z-звіт.

Слід наголосити, що з липня місяця 2013 року відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" за неподання звітності по РРО наступить відповідальність в разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв'язку, в разі обов'язковості її подання до СГД застосовується штраф в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.).

У суб’єктів господарювання лишається два шляхи уникнення відповідальності: або доопрацювання наявної касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі звітної інформації по-новому, або ж придбати реєстратори розрахункових операцій нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми.

У ході практикуму лектори ознайомили учасників з переліком моделей реєстраторів розрахункових операцій, визначених Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій, що створюватимуть стрічку в електронній формі та з переліком моделей які перебувають у стадії погодження.

Наголосили лектори і на перевагах запровадження електронної контрольної стрічки на реєстраторах розрахункових операцій, зокрема: спрощення формування та подання звітності про використання РРО - автоматичне формування звітності); зменшення витрат платників податків на друкування та зберігання контрольних стрічок - економія паперу, не потрібно складських приміщень для зберігання протягом 3 років контрольних стрічок; зменшення кількості перевірок та «зустрічей» з податківцями, отримання органами ДПС в режимі реального часу інформації щодо обсягів розрахункових операцій здійснених суб’єктами господарювання що застосовують РРО при проведенні розрахунків у сфері готівкового обігу – застосування дистанційного контролю.

Будемо сподіватись, що законодавчі зміни в порядку використання РРО і касових операцій дійсно створять більш комфортні умови для суб'єктів господарювання.

До негативних на сьогоднішній день можна віднести лише можливість зіткнення суб’єктів господарювання в майбутньому з труднощами вчасного придбання відповідних модемів для удосконалення існуючих касових апаратів та придбання реєстраторів розрахункових операцій нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми, адже не виробники касової техніки подали заявку до НПУ для проходження їх відповідності. А часу залишилось обмаль.

За  матеріалами веб-сайту АППУ

http://appu.org.ua/articles/4376

 

Переглядів: 1035 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024