Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Субота, 21.12.2024, 21:09
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2012 » Липень » 6 » Щодо змін, передбачених Законом України №4834 – роз’яснює ІДД ДПС України
14:43
Щодо змін, передбачених Законом України №4834 – роз’яснює ІДД ДПС України

Хмільницька ОДПІ продовжує знайомити платників податків з основними нововведеннями Податкового кодексу, які передбачені вимогами  Закону України №4834 :

Передбачені Законом  з 01.01.2013 зміни та доповнення до екологічного податку полягають у наступному:

·      уточнено поняття «розміщення відходів» (зміни до підпункту 14.1.223);

·      врегулювано питання щодо не оподаткування екологічним податком обсягів та видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання (незалежно від наявності ліцензії на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини) (зміни до підпункту 240.1.3, пункту 240.5, підпункту 242.1.3.).

Передбачені Законом з 01.01.2013 зміни та доповнення до рентної плата за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні та Плата за користування надрами полягають у наступному:

·      об’єднано платежі: плати за користування надрами та рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні, та встановлення нових ставок за користування надрами у зв’язку з об’єднанням платежів, розповсюдження відсоткового типу ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин на всі види корисних копалин (втрата чинності з 1 січня 2013 року Розділу Х «Рентна плата за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні»  ( зміни до статей  256, 258, 260, 263 Кодексу);

·      з метою покращення інвестиційного клімату, для видобутих в умовах дії угоди про розподіл продукції корисних копалин, здійснено розмежування ставок в залежності від умов видобування та реалізації таких копалин, з метою підтримки населення – розмежування ставок в залежності від категорій споживача цього газу (для потреб населення та для забезпечення потреб промисловості);

·      упорядковано сплату авансових внесків з плати за користування надрами. Разом з цим за несплату авансових внесків у встановлені строки передбачаються штрафні санкції у розмірі 50% від суми податкових зобов’язань (доповнення до статті 126 Кодексу).

Передбачені Законом зміни та доповнення до плати за землю полягають у наступному:

·      уточнено термін «прибудинкова територія» (зміни до пп. 14.1.205);

·      запроваджено чіткий механізм встановлення та оприлюднення рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок та ставок земельного податку за земельні ділянки, розташовані у межах населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено (зміни до ст. 271, 275 Кодексу);

·      упорядковано визначення ставок податку за земельні ділянки, (незалежно від місцезнаходження), нормативну грошову оцінку яких проведено та не проведено (зміни до ст. 274, 278).

Передбачені Законом зміни та доповнення в частині збору за спеціальне використання води полягають у наступному:

визначено, що не є платниками збору водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення, у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку (доповнення ст. 323 Кодексу п. 323.2, доповнення пп. 324.4.1 п. 324.4 ст.324).

 Передбачені Законом зміни та доповнення до Перехідних та Прикінцевих положень Кодексу полягають у наступному:

Зміни до розділу ІІ Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України” створюють умови для надання платникам податків додаткового часу для підготовки до нових форм надання інформації до органів ДПС, а саме для суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, забезпечення у 2012 році адаптаційного періоду, з надання до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій.

Законом забезпечується більш чітке регулювання процедур, які мають місце при здійсненні контрольно-перевірочних заходів. Зокрема, законом передбачено зміни:

·      щодо встановлення додаткових обмежень для здійснення органами ДПС невиїзної перевірки: у разі недотримання обов’язкових умов, встановлених Кодексом для її проведення, зокрема, направлення платнику податків копії наказу про проведення перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки (п. 79.2 ст. 79).

·      щодо запровадження можливості пред’явлення направлення на проведення перевірки (копії наказу та службового посвідчення) особам, які фактично проводять розрахункові операції, а не лише платнику податків, або його уповноваженому представнику (зміни до абзацу першого п. 80.2 ст. 80 та абзацу п’ятого п. 81.1 ст. 81);

·        щодо надання можливості направлення акту (довідки) перевірки  по місцю реєстрації платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення, у разі неможливості вручення їх з будь-яких причин особисто платнику податків, чим забезпечується право платника податків на ознайомлення з матеріалами документальних невиїзних перевірок та подальшого їх оскарження у разі незгоди (зміни до ст.86);

·      щодо обов’язків направляти акт (довідку) перевірки не пізніше трьох робочих днів з дня реєстрації такого акта (довідки) перевірки в цьому органі до органу державної податкової служби за основним місцем обліку платника податків у разі, якщо платник податків (його відокремлені підрозділи) здійснює свою діяльність не за основним місцем обліку платника податків (зміни до п.86.5 ст.86). При цьому податкове повідомлення-рішення за результатами фактичних перевірок приймається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації (надходження) акта такої перевірки до органу державної податкової служби за основним місцем обліку платника податків (п.86.8 ст.86).

В сегменті погашення податкового боргу Законом передбачені наступні зміни:

·      щодо визначення суми податкового боргу, до якої не застосовуються заходи стягнення: з 1 липня поточного року підвищується мінімальний поріг податкового боргу (з 17 до 340 гривень), менше якого органи державної податкової служби не будуть направляти платнику податків податкову вимогу та, власне, не буде поширюватися право податкової застави на таку суму податкового боргу. Запровадження такої норми послабить адміністративний тиск на платників податків, які мають незначні суми податкового боргу;

·      щодо упорядкування процедури припинення податкової застави на майно боржника: змінами до статті 93 Кодексу визначено, що майно платника податків звільняється з податкової застави лише  після надходження до органу ДПС документу, який підтверджує зарахування коштів до бюджету від  реалізації такого майна;

·      щодо самостійного відчуження платником податків майна, що перебуває у податковій заставі: статтю 95 Кодексу доповнено пунктом 95.23, відповідно до якого платникам податків надається право самостійно здійснювати відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, за умови наявності відповідної згоди органу державної податкової служби та спрямування коштів, отриманих від такого продажу, в рахунок погашення податкового боргу такого платника податків. 

Зазначена норма надасть можливість скоротити терміни реалізації  майна в рахунок погашення податкового боргу (відпадає потреба у зверненні органів ДПС до суду за дозволом стосовно реалізації заставного майна в рахунок погашення податкового боргу) і як наслідок призведе до зменшення нарахувань пені і штрафів;

·      щодо здійснення додаткового опису майна в податкову заставу: Законом передбачається складання податковим керуючим додаткового акта опису майна у податкову заставу, у разі якщо сума коштів, отримана у результаті  продажу раніше описаного майна платників податків, є недостатньою для погашення податкового боргу в повному обсязі;

·      щодо забезпечення можливості ефективного погашення податкового боргу: Законом доповнено статтю 20 Кодексу підпунктом 20.1.41, яким надається право органам ДПС отримувати безоплатно від органів, які забезпечують ведення відповідних державних реєстрів (кадастрів) інформацію, необхідну для здійснення повноважень щодо забезпечення погашення податкового боргу платника податків, в першу чергу для встановлення майна платника податків, яке описується у податкову заставу і в подальшому може бути використано, як джерела погашення податкового боргу платника податків.

ІДД ДПС України 

З кодифікованим варіантом Податкового кодексу України станом на 01.07.2012 р. можна ознайомитись на веб-сайті Верховної Ради України за наступним посиланням: 

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17

 

              

 

Переглядів: 1239 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024