Про це заявив
Голова ДПС України Олександр Клименко після зустрічі із Президентом України
Віктором Януковичем. «Ми повинні розуміти ідеологію бізнесу, бути його
партнером і, перш за все, розробляти сервісні послуги, які допоможуть більш
прозоро декларувати доходи та сплачувати податки», - відзначив керівник
відомства.
Оптимізація
діяльності податкової призведе до виконання стратегічного завдання, яке ставить
Віктор Янукович – недопущення фіскального тиску на підприємців. Це дозволить
перетворити ДПС у сервісну службу високого рівня, мінімізувати незручності для
платників, які можуть виникнути у зв’язку із запровадженням нових податкових
норм, забезпечити вирішення всіх питань, які є дискусійними, на користь
платників податків.
«Перший крок у
цьому напрямі вже зроблено: податківцями країни створено 85 сервісних центрів з
обслуговування платників податків», - наголосив голова ДПС України Олександр
Клименко. У кожному з таких центрів здійснюються заходи з прийому звернень та
кореспонденції, реєстрації платників податків, реєстрації РРО, видачі довідок
та з прийому звітності в електронному вигляді.
Центри надають консультації з питань податкового законодавства та
адміністративні послуги, платникам податків надаються можливості укладати
договори з подання звітності в електронному вигляді, здійснюється видача
електронних цифрових ключів з подання звітності в електронному вигляді тощо.
Прес-служба ДПC України
|