Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Субота, 21.12.2024, 17:20
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2016 » Травень » 29 » ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ПЛАТНИКА ! ! !
11:44
ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ПЛАТНИКА ! ! !

Спростити процедуру отримання адмінпослуг

допоможе оновлений сервіс

«Електронний кабінет платника»

 

 

На офіційному веб-порталі ДФС України працює  модернізований електронний сервіс 

«Електронний кабінет платника».

Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.uaа також

 через офіційний веб-портал ДФС.

Сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт,

 пов’язаних з роботою старого кабінету, функція сплати податків, зборів, платежів

 працює в звичайному режимі.

Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без

використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):

1.      Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП;

2.       Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:

·         дані про взяття на облік платників;

·         реєстр страхувальників;

·         дані реєстру платників ПДВ;

·         реєстр платників єдиного податку;

·         інформація про РРО;

·         інформація про книги ОРО;

·         дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

·         реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

1.       Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових

2.       платежів та подання звітності (податковий календар);

3.       Роздрукувати бланки податкової звітності;

4.       Заповнити Декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб (далі – Декларація),

5.        заповнити додатки до Декларації (за необхідності), перерахувати суми внесені до

6.        Декларації, завантажити на ПК та роздрукувати;

7.       Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).

 

          Робота у приватній (особистий кабінет) частині здійснюється з використанням

електронного цифрового підпису.

         Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі

сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового

департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/).

         В особистому кабінеті, після ідентифікації особи в залежності від типу платника

 (юридична чи фізична особа), доступні наступні розділи:

1.  Новини;

2.  Інформація з реєстрів:

·         дані про взяття на облік платників;

·         реєстр страхувальників;

·         дані реєстру платників ПДВ;

·         реєстр платників єдиного податку;

·         інформація про РРО;

·         інформація про книги ОРО;

·         дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

·         реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

3.  Податковий календар;

4.  Бланки податкової звітності (друк);

5.  Декларація про майновий стан (для фізичних осіб):

·          заповнення Декларації;

·         заповнення додатків до Декларації (за необхідності),

·         перерахування сум внесених до Декларації,

·         завантаження на ПК;

·         надсилання з використанням ЕЦП;

5.  Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП);

6.  Облікові дані платника:

·         ідентифікаційні дані;

·         реєстраційні дані;

·         відомості про керівників;

·         присвоєння ознаки неприбутковості;

·         дані про реєстрацію платником ПДВ;

·         дані про реєстрацію платником єдиного податку;

·         дані про реєстрацію платником ЄСВ;

·         відомості з реєстру осіб, які здійснюють операції з товаром;

·         відомості про РРО;

·         інформація про книги ОРО;

·         відомості про об’єкти оподаткування;

·         інформація про неосновні місця обліку;

·         дані про банківські рахунки;

7.  Перегляд звітності;

8.   Введення звітності:

·         підготовка, заповнення та надсилання податкової декларації  платника

·          єдиного податку – фізичної особи-підприємця та юридичної особи;

9.  Вхідні/вихідні документи (перегляд вхідних або вихідних документів в ЕКП);

10. Листування з ДФС (завантаження листа до органу ДФС, підписання ЕЦП та надсилання»;

11. Заяви, запити для отримання інформації (формування та надсилання):

·         Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

·         Запит про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість;

·         Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

·         Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;

·         Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення

·         податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи

·         та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій;

·         Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за

·          формою № 1-АКП;

·         Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації

·          пального;

·         Запит щодо розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб);

12. Стан розрахунків з бюджетом:

•  орган ДФС;

•  назва податку (платежу);

•  платіж (код);

•  МФО банку;

•  бюджетний рахунок

та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату

•  нараховано/зменшено;

•  сплачено до бюджету;

•  повернуто з бюджету;

•  пеня;

•  недоїмка;

•  переплата;

•  залишок несплаченої пені.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної

 системи сплатити податки, збори, платежі;

13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних

(для платників ПДВ);

14. СЕА ПДВ (система електронного адміністрування ПДВ) (для платників ПДВ):

·         реєстр операцій проведених в системі СЕА ПДВ:

-                поповнення рахунку ПДВ;

-                реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку;

-                реєстрація суми податку, заявленої платником до відшкодування;

-                реєстрація податкової накладної - виданої;

-                реєстрація податкової накладної - отриманої;

-                реєстрація розрахунку коригування - виданого;

-                реєстрація розрахунку коригування - отриманого;

-                реєстрація суми переплат;

-                реєстрація суми overdraft;

-                реєстрація митної декларації;

-                занулення ліміту;

·         реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком:

-                зарахування коштів;

-                списання коштів;

-                документи в картотеці;

-                відмова прийняття списаних коштів по СЕП;

-                не фінансові транзакції;

15. СЕА РП (система «Електронного адміністрування реалізації пального») (для

 платників акцизного податку з реалізації пального):

·         реєстр операцій обсягів пального:

-                реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального;

-                реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального;

-                реєстрація виданої акцизної накладної;

-                реєстрація отриманої акцизної накладної;

-                реєстрація виданого розрахунку коригування до акцизної накладної;

-                реєстрація отриманого розрахунку коригування до акцизної накладної;

-                реєстрація митної декларації;

-                реєстрація втрат пального;

-                акт інвентаризації;

·         реєстр сум акцизного податку:

-                реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

-                реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

-                поповнення акцизного рахунку;

-                реєстрація суми overdraft.

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна

 ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Привиникненніпитань з приводу користування ЕКП звертайтеся  за телефоном

0800501007 або на поштовускринькуinfozvit@sfs.gov.ua.

ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ПЛАТНИКА ! ! !

За матеріалами веб-порталу ДФС України

Переглядів: 1567 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024