Хмільницька ОДПІ інформує, що ДПС України своїм листом від 06.04.2012 р. №10162/7/15-3417-16
«Щодо зведеної податкової накладної» відповіла на запит щодо порядку заповнення
зведеної податкової накладної.
Зокрема ДПС України нагадує,
що податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення
податкових зобов’язань продавця (п. 201.4 ст. 201 р. V ПКУ). При цьому оригінал
накладної видається покупцеві, а копія залишається у продавця товарів/послуг.
При здійсненні постачання
товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при
постійних зв’язках із покупцем, покупцеві може бути виписана зведена податкова
накладна виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених
товарів/послуг (1 раз на 5 днів; 1 раз на 10 днів тощо), але не рідше одного
разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця (п. 15 Порядку заповнення
податкової накладної (наказ Мінфіну від 01.11.2011 р. №1379). При цьому до
зведеної податкової накладної обов’язково додається реєстр товаротранспортних
накладних чи інших відповідних супроводжувальних документів, згідно з якими
здійснено постачання товарів/послуг.
Отже, враховуючи, що зведена
податкова накладна виписується за підсумками визначеної у договорі
періодичності оплати поставленої продукції не рідше одного разу на місяць і не
пізніше останнього дня місяця, то якщо до моменту виписування продавцем
зведеної податкової накладної відбулася зміна податкових зобов’язань продавця у
зв’язку з поверненням покупцю коштів за непоставлені товари (послуги) або
поверненням покупцем товарів, суми ПДВ в зведеній податковій накладній таким
продавцем зазначаються загальною сумою, що відповідає фактичній сумі
поставлених покупцю товарів (послуг). Розрахунок коригування до такої
податкової накладної не виписується.
|