З 1 січня 2016 року діє нова нормативно-грошова оцінка землі відповідно до рішенням 80 сесії Хмільницької міської ради 6 скликання від 13.07.2015 року № 2261 «Затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земель міста Хмільника».
Відповідно до вимог ст.286 Податкового кодексу України у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі необхідно подати відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки звітну податкову декларацію та довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки з метою нарахування та сплати земельного податку або орендної плати за землю. При цьому орендарям необхідно врахувати вимоги підпункту 288.5.1. пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України щодо розміру орендної плати не менше 3 % нормативно –грошової оцінки земельної ділянки (Лист Державної фіскальної служби України від 03.02.2015 № 3340/7/99-99-10-02-02-17).
Відповідно до статті 23 Закону України «Про оцінку земель» витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Виготовлення довідок про розмір нормативної грошової оцінки земельних ділянок у місті Хмільнику здійснюється Управлінням Держгеокадастру у Хмільницькому районі (м. Хмільник вул. Столярчука,7) через Центр надання адміністративних послуг (м. Хмільник вул. Столярчука,10).
Нагадуємо, що ставки земельного податку та орендної плати за земельні ділянки встановлені рішенням 78 сесії Хмільницької міської ради 6 скликання від 25.06.2015 № 2250 « Про встановлення податку на майно» і розміщені на сайті міської радиhttp://hmilnyk.osp-ua.info/index.php?ch=3&fl=npa_3_27072011_rishennia_25062015.
За додатковими роз'ясненнями щодо обчислення плати за землю на 2016 рік рекомендуємо звертатися до Хмільницької ОДПІ, щодо внесення змін у існуючі договори земельних ділянок у сектор з питань регулювання земельних відносин Хмільницької міської ради.
Фінансове управління Хмільницької міської ради
|