Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Субота, 07.12.2024, 12:26
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2015 » Грудень » 29

Хмільницька ОДПІ інформує платників щодо  графіку роботи Центру обслуговування платників Хмільницької ОДПІ  на новорічні та різдвяні свята :

– 31 грудня 2015 року – робочий день до 17 год. 00 хв.;

– 2, 9 січня 2016 року – робочі дні у режимі чергування до 16 год. 00 хв.;

– 8 січня 2016 року – робочий день у режимі чергування до 18 год. 00 хв.;

– 4, 5 січня 2016 року – робочі дні;

– 6 січня 2016 року – робочий день до 17 год. 00 хв.

-  1, 3,  7 та  10 січня 2016 року - вихідні дні.

Хмільницька ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області

Тел. для довідок: 2-21-36, 2-23-78 

Переглядів: 667 | Додав: odzvinkovsky | Дата: 29.12.2015 | Коментарі (0)

Правила оподаткування прибутку - 2015: вивчаємо основи. Різниці, які виникають при здійсненні фінансових операцій (продовження)

У 2015 році законодавчі положення щодо порядку оподаткування прибутку підприємств були кардинально змінені Законом від 28 грудня 2014 року №71 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи". З метою надання консультаційної допомоги платникам податку на прибуток, Головне управління ДФС у Вінницькій області продовжує цикл лекцій з вивчення діючих положень розділу ІІІ Податкового кодексу України.

Тема сьогодні - Різниці, які виникають при нарахуванні роялті

Відповідно до положень статті 134 Податкового кодексу у редакції, чинній з 1 січня 2015 року, об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового р ... Читати далі »

Переглядів: 675 | Додав: odzvinkovsky | Дата: 29.12.2015 | Коментарі (0)

Чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

У розумінні діючого законодавства про працю, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів передбачених законодавством про працю, а саме: відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам, журнал реєстрації наказів, журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них, табелі використання робочого часу працівників, належно затверджений графік відпусток найманих працівників, посадові інструкції для найманих працівників та ін.

Державна служба України з питань праці

http://dsp.gov.ua/?p=3734

Переглядів: 723 | Додав: odzvinkovsky | Дата: 29.12.2015 | Коментарі (0)

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2024