Державною казначейською службою України під час апробації системи електронного адміністрування ПДВ зараховано на електронні рахунки понад 9,2 млрд. грн.
При цьому доцільно зазначити, що електронне адміністрування ПДВ побудоване на сучасній платформі, яка працює в режимі реального часу, забезпечене відповідним рівнем захисту та в жодному випадку не передбачає людського втручання чи будь-якого коректування. Зазначена система працює у визначеному та узгодженому з Державною фіскальною службою України регламенті роботи.
Станом на 03.04.2015 Казначейством України опрацьовано всього 105 534 документів (електронних реєстрів), з яких:
- 97 339 документи, за якими зараховано 9 773,8 млн. грн. до бюджету;
- 4 959 документи, за якими зараховано 1 124 млн. грн. на спеціальні рахунки с/г підприємств у банках.
Слід зазначити, що 2 971 документ по сільськогосподарських підприємствах, направленого Державною фіскальною службою, програмним продуктом Казначейства опрацьовано в автоматичному режимі та виявлено невідповідність надісланих документів (невірний код ЄДРПО, невірний рахунок платника, відсутні кошти на електронних рахунках с/г підприємств), у зв’язку з чим у відповідності до регламенту поінформовано Державну фіскальну службу України про неможливість виконання Казначейством зазначених електронних документів.
Необхідно відмітити, що Казначейство при електронному адмініструванні ПДВ виконує роль обслуговуючого банку і самостійно не може втручатися у документи (електронні реєстри) Державної фіскальної служби (виправляти помилки, перераховувати кошти з електронних рахунків с/г підприємств на рахунки с/г підприємств, відкриті у банках без відповідних документів (електронних реєстрів) Державної фіскальної служби України).
Державна казначейська служба України
http://treasury.gov.ua/main/uk/publish/article/258886;jsessionid=F47527AFED38A88FE2AAAE41CD1DEFD7
|