Оголошення Для ПІдприємців ХМільника
Неділя, 24.09.2023, 17:52
Форма входу
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 239
Друзі сайту
Хмільник.ua - сайт мого міста Хмільницька районна бібліотека

















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2015 » Липень » 23 » Актуальні питання – відповіді щодо електронного адміністрування ПДВ
23:06
Актуальні питання – відповіді щодо електронного адміністрування ПДВ

1. Порядок відкриття/закриття ПДВ-рахунків.

Відкриття ПДВ-рахунку.

 Після реєстрації особи платником ПДВ та присвоєння індивідуального податкового номера платника податку ДФС надсилає Казначейству інформацію щодо такого платника податку.

 В Казначействі зареєстрованому платнику податку відкривається ПДВ-рахунок.

 У день відкриття ПДВ-рахунку Казначейство направляє до ДФС повідомлення про відкриття рахунку відповідно до положень наказу Міндоходів від 26.12.2013 р. №853 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.01.2014 р. за № 121/24898.

 ДФС здійснює взяття ПДВ-рахунку на облік, направляє повідомлення про взяття на облік до Казначейства та повідомляє платника податку про реквізити його ПДВ-рахунку.

 При кожній повторній реєстрації платником ПДВ відкривається новий ПДВ-рахунок.

Закриття ПДВ-рахунків.

 Після анулювання реєстрації платника податку та завершення всіх розрахунків з бюджетом за відповідний період реєстрації платником ПДВ ДФС для закриття рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ надсилає Казначейству:

 а)  за наявності на ПДВ – рахунку залишку коштів -  реєстр на списання коштів до бюджету та наступного дня після списання коштів - реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити;

 б) у разі відсутності на ПДВ – рахунку залишку коштів - реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити.

 Казначейство на підставі відповідних реєстрів податку перераховує кошти до бюджету,  закриває ПДВ-рахунок та у день закриття повідомляє про це ДФС.

2. Отримання платниками податку інформації з Системи електронного адміністрування ПДВ

 Платники податку засобами клієнтського програмного забезпечення направляють електронні запити щодо отримання відомостей з Системи електронного адміністрування ПДВ:

1) Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103).

 Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних  (J/F1400103) який надається платнику, містить інформацію щодо:

 виданих та/або отриманих податкових накладних та розрахунках коригування до податкових накладних зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати та номеру документа, а також суми податку.

2) Запит  про стан рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку мають право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування (J/F1301204).

 Витяг з системи електронного адміністрування (J/F1401204), який надається платнику, містить інформацію щодо:

 стану рахунку (залишок на рахунку/заборгованість),

 суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування,

 складових формули розрахунку такої суми.

3) Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від'ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ (J/F1301301).

 Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних (J/F1401301), який надається платнику, містить інформацію щодо:

 суми збільшення на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних,

 суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати  податкові накладні та/або розрахунки коригування,

 реєстраційний номер та  дату декларації, в якій було задекларовано таке збільшення.

4) Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1301402).

 Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1401402), який надається платнику, містить інформацію щодо:

 виданих податкових накладних та розрахунків коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період та податкові накладні за вказаним кодом філії.

5) Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1301901).

 Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401901), який надається платнику, містить інформацію щодо:

 типу операції,

 дату та номер документа,

 суму операції.

 Електронні формати документів розміщені на офіційному сайті ДФС України в розділі (банер): Електронне адміністрування ПДВ/До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення.

Сайт ДФС України

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63834.html

Переглядів: 843 | Додав: odzvinkovsky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz Copyright MyCorp © 2023