Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:
- комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
- електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД -http://acskidd.gov.ua/);
- бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).
До початку роботи просимо ознайомитися з інструкцією по експлуатації.
Інструкція по роботі з системою знаходиться за наступним посиланням:
http://kpp.minrd.gov.ua/Help.aspx
|